זה לא נגמר: תושבים על ציר הנת"צ בוייצמן בכפ"ס נדהמו להתעורר מקול מכונות ורעש עבודות באמצע הלילה, כשבעיריית כפ"ס מודים: "שכחנו לעדכן את התושבים"

בעיריית כפר סבא פתאום לחוצים לסיים את הנת"צ שנגרר ונמשך כבר ארבע שנים, אז מסתבר שהחלו עבודות באמצע הלילה, רק שאת הדיירים באזור שכחו לעדכן וכך תושבים על ילדיהם וזקניהם נאלצו להעביר לילה ללא שינה

עבודות הנת"צ הבלתי נגמרות לאורך עורק התנועה הראשי ברחוב וייצמן בכפר סבא, מעבר לבעיות תחבורה עם פקקים, היעדר חניות ואף מפגעים תברואתיים בדמות מכת חולדות ועכברים, מסתבר שהפכו כבר מזמן את חיי התושבים המתגוררים לאורך הציר לבלתי נסבלים.

נעמה, אם לשתי בנות בנות שנתיים וארבע מספרת: "שבוע שעבר בסמוך לאחת בלילה הגיעו משאיות כבדות וכלי עבודה והחלו לקדוח בכביש ולהקים רעש מטורף. הילדות התעוררו, אנשים ממש ירדו למטה ולא הבינו מה קורה שבאמצע הלילה החליטו לעשות עבודות, בלי שבכלל אף אחד קיבל הודעה. במשך שבועות, אין כאן עבודות ועובדים ופתאום נזכרו לעבוד באחת בלילה עם אפס התחשבות".

ירון, המתגורר בסמוך סיפר כי התקשר למוקד 106 לברר על פשר העבודות: "במוקד שאלו אותי אם אני בטוח. אמרתי לה, שאני מוכן לרדת עם הנייד שתשמע מקרוב. במוקד לא עודכנו בכלל על העבודות. מה שמדהים, במהלך היום לא זז פה כלום ופתאום בלילה נזכרים לעבוד. יש לי תחושה שרפי סער מבין שיחטוף על התסבוכת הזאת ומנסה לסיים כאן לפני הבחירות וזה על הגב שלנו".

 

מהחברה הכלכלית כפר סבא, נמסר בתגובה:״לקראת סיום הפרויקט ופתיחת הנתיב לתנועה בוצעו בשבוע שעבר עבודות של חריצת הכביש והתקנת גלאים לרמזורים. מדובר בעבודות המחייבות עבודות לילה. בשיתוף נתיבי איילון, אנו מקפידים לעדכן ולשתף את תושבי העיר, בדגש על תושבי האזור, על עבודות המבוצעות במקום, לרבות חסימת כבישים. לצערנו, בשל טעות טכנית, לא הועבר עדכון לתושבים ובעקבות המקרה, חודדו הנהלים מול הקבלנים העובדים במקום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות