מאירים את נמל קיסריה עם הסביבונים של אורי

הכירו את האמא שבחרה להאיר לאחרים אחרי שהאור שלה כבה. רוית שני לוי, אמו של אורי לוי ז"ל , שנפטר ממחלה גנטית וחפץ המעבר שלו היה סביבון כל השנה, בחרה להקים מיזם מלא אור ונתינה, שמשמח אנשים חולים, ניצולי שואה, אנשים עם צרכים מיוחדים ועוד, בזכות "הסביבון של אורי"

חג האור מתחיל היום .
מידי שנה בחנוכה מאות מתנדבים מגיעים לכל הארץ לשמח אוכלוסיות של חולים, ניצולי שואה, בעלי מוגבלויות וכו, עם הסביבונים היפיפיים שאורי כל כך אהב והוריו יצרו בעיצובים מיוחדים ומשמחים בהשראתו!
השנה יערך ארוע ראשון ומיוחד בשישי של חנוכה 23.13 "מאירים את נמל קיסריה" עם הסביבון של אורי. הפנינג מלא אור וקסם הכולל הדלקת נר, דיג'י, חלוקת סופגניות לכל המשפחה ופעילות ייחודית עם אמני סביבונים, נפחי זכוכית שיקיימו סדנאות ויציגו לקהל את עבודתם וניתן יהיה גם לרכוש את הסביבונים של אורי כתרומה למען ילדים חולים וקידום המחקר למענם.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0YKT4EeZ3d7Gc2Quidygtwc4bAF1Fz5nS4QdWofJu6w8Sby7n2GE8D9dBNbo3avQil&id=100064480372705&mibextid=Nif5oz

על הסביבון של אורי

https://www.orifund.org/ori-dreidel

לפרטים: רות ארן, 0547634794

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות