משרד הבריאות השמיד 250 ק"ג מוצרי בשר ודגים באולם האירועים "לה ריין" בעמק חפר, לאחר שנמצאו לא ראויים למאכל אדם

ממצאים תברואתיים חמורים שהתגלו במוצרי מזון באולם האירועים "לה ריין" בעמק חפר, הביאה את משרד הבריאות להשמיד 250 קילו בשר ודגים שהוחזקו במקום והתגלו כלא ראויים למאכל אדם

בביקורת של לשכת הבריאות מחוז מרכז – משרד הבריאות, בשיתוף פרקליטות המדינה, יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות וגורמים אזרחיים נוספים שבוצעה השבוע בגן האירועים "לה ריין" (לה ריין יזמות ואירועים בע"מ), באזור התעשייה עמק חפר, עלו ממצאים תברואתיים חמורים שהביאו להשמדת מאות ק"ג מוצרי בשר.

במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תברואיים חמורים, מוצרים שיוצרו בניגוד לחוק, בשרים פגי תוקף וכן מזון שאופן אחזקתו בוצע בניגוד להנחיות. הטיפול במוצרי בשר, עופות ודגים, אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה עלול להזיק לבריאות הציבור.

בהתאם לכך, בהוראת הרופא הווטרינר המחוזי של משרד הבריאות הושמדו כ – 250 ק"ג מוצרי בשר שאינם ראויים למאכל אדם. משרד הבריאות והרשויות ימשיכו לנקוט צעדי פיקוח ואכיפה כדי לשמור על בריאות הציבור.

 

צילום אילוסטרציה: משרד הבריאות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות