התקבל במשטרה דיווח בגין אישה דקורה בדירה ברח' הקרן בהרצליה

חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה בת 66 ללא סימני חיים, עם פציעות חודרות וקובעים את מותה.

בעלה של הקורבן (70) במקום ונעצר ע"י השוטרים.
הרקע ונסיבות האירוע נבדקים.

פראמדיק מד"א שי רענן וחובש רפואת חירום במד"א בנימין סעדיה סיפרו: "כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לבניין. ראינו אישה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום.

מנכ"לית עמותת ל.א לאלימות נגד נשים, בתגובה לרצח הבוקר בהרצליה:
ורדית דנציגר, מנכ"לית עמותת ל.א לאלימות נגד נשים, אמרה כי הרצח הבוקר של אישה בהרצליה, בדקירות סכין, ככל הנראה על-ידי בעלה, הוא עדות נוספת כי עדיין אין הגנה מספקת לנשים בביתן ומהווה כתב אישום חמור לחברה שלא עושה מספיק כדי למגר את תופעת האלימות כלפי נשים.
"הממשלה החדשה שתקום לאחר הבחירות היום צריכה ליישם באופן מיידי ולהוציא לפועל את התוכנית הלאומית למאבק באלימות במשפחה, שאושרה כבר ב-2017, שאמורה לצמצם את התופעה", אומרת דנציגר. "חוסר היציבות הפוליטית בשנים האחרונות גרם לכך שהתוכנית לא תוקצבה במלואה, ועל הממשלה שתיבחר יש לשים אותה בראש סדר העדיפויות ולשדר מסר חשוב – די לאלימות נגד נשים".
עמותת ל.א לאלימות נגד נשים קוראת לנשים החשות בסכנה בביתן להתקשר לקו החירום של העמותה, הפועל 24/7, במגוון שפות, בטלפון 6724*
לפרטים: דוד גולן, דובר ל.א לאלימות נגד נשים, 050-5702070

יו"ר נעמת, חגית פאר, בתגובה לחשד לרצח אישה בהרצליה:
״ביום הבחירות יש מי שבחר לגדוע את חייה של אישה נוספת בישראל. כולי תקווה שהממשלה הבאה שתקום, לא משנה איזו, תציב את נושא המאבק באלימות במשפחה כחלק מסדר עדיפויותיה ולא רק לפני בחירות ובמסגרת קמפיינים״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות