5 גברים ונשים תושבי נתניה ניסו "לייבא" 6 קילו סם קריסטל, כשהחביאו אותם במכשור רפואי וקוסמטי שהזמינו מחו"ל

ניתן לפרסם: ימ"ר מרכז עצרה הלילה 5 תושבי נתניה, בתום חקירה סמויה על פני הגלובוס, בחשד לייבוא וסחר של מעל 6 קג' חומר החשוד כסם מסוג "קריסטל" שהוסלק באופן ייחודי בתוך "מכשור רפואי"

 

היחידה המרכזית במחוז מרכז ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה, במסגרת המאבק חסר הפשרות בנגע הסמים, המתמקדת בחשד לייבוא סמים ארצה על ידי תושבי המרכז, בדגש על הברחת הסמים על פי החשד במכשירים רפואיים בעלי מעטפת מתכתית, שנועדה למנוע לכאורה את חשיפת ההסלקה של הסמים בעת השיקוף הבטחוני במעברי הגבול, בארץ ובחו"ל.

בתוך כך, בלשי הימ"ר תפסו את החבילה המקורית והעבירו את תכולתה, כ- 6 קג' חומר החשוד כסם מסוג "קריסטל", להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, לצד המשך ניהול פעילות סמויה וממוקדת, הכוללת איסוף ראיות נגד החשודים במעורבות בפרשיה, לרבות מעקב אחר תנועותיהם במספר שלבים.

כאמור, בעת העברת "החבילה" לידי המעורבים באופן מבוקר, עברה למעשה החקירה הסמויה לשלב הגלוי וכלל המעורבים – חמישה במספר, נעצרו לחקירה במשרדי הימ"ר בסיומה נכלאו.

המשטרה עצרה לחקירה 5 חשודים – 3 גברים ושתי נשים, תושבי נתניה בשנות ה – 30-40 לחייהם, ובהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, בכוונת חוקרי ימ"ר מרכז להביאם היום לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ, בבקשה להאריך מעצרם.

מדובר בפעילות חשיפה וחקירה מקצועית של משטרת ישראל, המצטרפת לשורה של הצלחות בתפיסת סמים בגבולות ישראל והעמדתם לדין של החשודים, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של המחוז כנגד מחוללי פשיעה, למען שלום הציבור ובטחנו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות