סריקות אחר רכב שברח לאחר שפגע באופנוע ופצע קשה 2 רוכבים בכביש 5504, סמוך למחלף אייל

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה בכביש 5504 הסמוך למחלף אייל במהלכה פגע רכב באופנוע עליו שני רוכבים כבני 30, שנפגעו באורח קשה ונמלט מהמקום

 

בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה בכביש 5504 מניר אליהו למחלף אייל במעורבות רכב ואופנוע.

על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגעו 2 רוכבי האופנוע כבני 30 באורח קשה ופונו אל המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא ונהג הרכב נמלט מהמקום.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

הפראמדיקים של מד"א אוהד ביין ויונס חאג' יחיא סיפרו: "2 הפצועים שכבו על הכביש במרחק רב אחד מהשני ומהאופנוע שהם בהכרה וסובלים מחבלות קשות בגפיים. מיד התחלנו בבדיקות ובטיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסמי עורקים במטרה לעצור את הדימומים. הכנסנו אותם לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו של אחד לא יציב והשני יציב"

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות