נהג בן 29 מטייבה נעצר בחשד לגרימת תאונה קטלנית בה נהרג לפנות בוקר רוכב אופנוע כבן 50, בכביש 4 סמוך לבצרה

המשטרה עיכבה לחקירה לפני זמן קצר נהג רכב בןצ29, תושב טייבה, בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית במהלכה נהרג רוכב אופנוע כבן 50 במחלף בצרה, לפנות בוקר

 

בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירה לפנות בוקר, עם קבלת דיווח על תאונת דרכים קטלנית במעורבות רכב ואופנוע במחלף בצרה שבכביש 4.

כתוצאה מהתאונה נקבע במקום מותו של רוכב האופנוע כבן 50 ונהג הרכב, תושב טייבה בן 29, עוכב לחקירה על ידי בוחני התנועה במרחב שרון ומחלף בצרה לכיוון צפון נסגר לתנועה.

כאמור, בשעה 04:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה בין רכב לאופנוע, בכביש 4 סמוך למחלף בצרה לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דווחו, על רוכב אופנוע כבן 50 ללא סימני חיים וקבעו במקום את מותו.

פאראמדיק מד"א שי רענן סיפר: "ראינו על הכביש גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם חבלה רב מעכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות