נהג מונית מנתניה מכר תרופות ומדבקות לשיכוך כאבים לצעירים ובגירים, בניגוד לחוק ותוך סיכון חייהם

המשטרה עצרה תושב נתניה בן 30, שעובד כנהג מונית, בחשד שמכר מדבקות ותרופות לשיכוך כאבים בניגוד לחוק תוך סיכון חיי המשתמשים

 

חוקרי מחלק הנוער בתחנת נתניה ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה בחשד לסחר במדבקות וכדורים לשיכוך כאבים ע"י תושב נתניה כבן 30, אשר נמכרו לבגירים וקטינים, תוך סיכון בריאותי ממשי, לרבות תופעות לוואי פיזיות ונפשיות קשות.

בתוך כך, חוקרי המשטרה הצליחו לחשוף את זהות החשוד- תושב נתניה העובד כנהג מונית, דבר שאפשר לו להעביר את הסחורה האסורה במהלך עבודתו, כאשר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי , עצרו בלשי התחנה את החשוד, לצד חיפוש ברכבו ותפיסת כמות גדולה של תרופות ומדבקות שונות שעפ"י החשד – *חזקות פי כמה מתרופות לשיכוך כאבים "רגילות"*.

מדובר בחקירה מואצת שניהלו שוטרי תחנת נתניה, בשת"פ מחלק נוער במטא"ר וגורמי משרד הבריאות, כאשר בהתאם לצורכי החקירה הוארך מעצרו של החשוד בבימ"ש במהלך השבועיים האחרונים והיום בהתאם לממצאיה, תוגש נגדו בבית המשפט הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.
.

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות