3 טון בשר לא ראוי למאכל אדם נתפסו והושמדו בזמן שעמדו להישלח לאיטליזים באזור השרון

המשטרה ומשרד החקלאות חשפו במסגרת פעילות ממוקדת לקראת הרמדאן בקלנסווה, כ- 3 טון בשר שנסחרו כשאינם ראויים למאכל אדם. הבשר הוחרם ונציגי משרד החקלאות פתחו בהליכים נגד בעלי האטליזים

 

שוטרי תחנת טייבה ונציגי משרד החקלאות, ביצעו במהלך השבוע האחרון פעילות יזומה בעיר קלנסווה למען שלום התושבים, המתמקדת בחשד למכירת בשר שאינו ראוי למאכל אדם במספר אטליזים בעיר, תוך סיכון תברואתי, לרבות היעדר רישום, פיקוח, הובלה וקירור נדרש.

כאמור, בתום הפעילות הוחרמו כ – 3 טון בשר, שהוחזק על פי החשד ללא פיקוח וטרינרי כשמקורו אינו ידוע וכן עוכבו בעלי האיטליזים לחקירה במשרד החקלאות, לצד זימונם לחקירה ברשות המס.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל יחד עם רשויות האכיפה הנוספות, ימשיכו במאבקם הנחוש כנגד שיווק מזון פיראטי בדגש על מזון מן החי שלעיתים קרובות מובל או מוחזק בתנאים לא ראויים ועלול להיות נגוע במחלות ולסכן את בריאות הציבור".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות