5 עצורים באום אל פאחם בפשיטה של שב"כ וכוחות הביטחון בעקבות הפיגוע אמש. אחד מהם, אח של אחד המחבלים החשוד בסיוע

במסגרת חקירת הפיגוע בחדרה, המשטרה ושירות הביטחון הכללי עצרו 5 חשודים מאו אל פאחם, אשר הועברו לחקירת השב"כ. בין העצורים אח של אחד המחבלים ו- 3 החשודים בהשתייכות לדאע"ש

 

המשטרה ושירות הבטחון הכללי ביצעו הלילה פעילות יזומה באום אל פאחם במהלכה בוצעו חיפושים במספר בתים בעיר.

במהלך החיפושים שבוצעו בהובלת שב"כ יחד עם שוטרי תחנת המשטרה באום אל פאחם ובהשתתפות לוחמי היס"מ, מג"ב וכוחות מיוחדים אחרים של מג"ב אותרו ונתפסו כלי נשק מסוג אקדח ורובה אייר סופט, מכשירי סלולאר, מסמכים ומחשבים וכן טבעות וספרים המזוהים עם תנועת דעא"ש.

בתום החיפושים עצרו הכוחות 3 תושבי המקום החשודים בהזדהות והשתייכות לארגון טרור. 2 חשודים נוספים נעצרו במקומות אחרים. אחד מהעצורים הוא אח של אחד המחבלים המפגעים אמש.

שוטרי מחוז חוף יחד עם לוחמי מג"ב ערוכים לפעילות ביטחון שוטף בערים וביישובים בגזרת המחוז, פריסת מחסומים בצירים, נוכחות ובולטות במרכזי הערים ובמוקדים הומי קהל.

 

צילומים מפעילות המעצרים הלילה והמחסומי השחר הבוקר. קרדיט: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות