הבוקר בחדרה: תגבור מערך האבטחה סביב מוסדות הלימוד והמקומות המרכזיים בעיר לאחר הפיגוע הרצחני אמש

בעקבות הפיגוע הרצחני אמש בלב חדרה, עיריית חדרה פתחה הבוקר את מוסדות החינוך וגני הילדים באכיפה מוגברת של כל כוחות השיטור והפיקוח העירוניים

 

עיריית חדרה פתחה הבוקר את מוסדות החינוך וגני הילדים באכיפה מוגברת של כל כוחות השיטור והפיקוח העירוניים. משטרת ישראל מתגברת את הנוכחות המשטרתית במקומות המרכזיים בעיר כדי להחזיר את תחושת הביטחון.

עיריית חדרה מפעילה קו סיוע המאויש על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מהשירות הפסיכולוגי ואגף הרווחה לתת מענה לתושבים החשים חרדה בין השעות 8:00-15:00 במספרים 04-6303236 | 04-3606667 ומהשעה 15:00 במוקד העירוני 106.

בדיון משותף עם הנהלת המחוז במשרד החינוך הונחו הצוותים החינוכיים לפתוח את היום בשיח חינוכי עם התלמידים והתלמידות להפגת חששות ועידוד רוחם. זה זמן חשוב להעברת מסרים מחזקים ומאוזנים.

מ״מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים: ״הלב שלנו הבוקר עם המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם אמש בפיגוע הקשה ואנו שולחים ברכת החלמה מהירה לפצועים. תגברנו הבוקר את כוחות הביטחון במוסדות החינוך, גני הילדים ובמקומות המרכזיים בעיר כדי להחזיר לתושבי חדרה את תחושת הביטחון. חדרה חזקה ביחד״.

 

צילום: עיריית חדרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות