צעיר תושב נתניה חשוד בניסיון רצח של צעיר מלוד, לאחר שהצעיר מלוד נחלץ לעזרת נהג מונית שהותקף על ידי הצעיר מנתניה וחבריו, ומצא עצמו דקור ומוכה

ניתן לפרסם: היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה פענחה בתום חקירה סמויה ומואצת, את ניסיון הרצח של תושב לוד ופציעתו באורח קשה, במהלך קטטה בנתניה לפני כחודש

 

חוקרי תחנת נתניה פתחו לפני כחודש בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 בסביבות השעה 03:00 בלילה בדבר חשד לקטטה בתחנת דלק בעיר, במסגרתה נדקרו שניים באורח קשה וקל, על ידי אלמונים שנמלטו מהמקום , כאשר החקירה הוטלה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של התחנה.

בתוך כך, חוקרי היל"פ והזיהוי הפלילי של מחוז המרכז אספו ממצאים פורנזיים בזירה, לצד תפיסת אמצעי תיעוד וממצאים נוספים, אשר הביאו תחילה לחשיפת נסיבות האירוע ובהמשך לחשיפת זהות החשוד במעורבות בדקירה ומעצרו.

כאמור, במסגרת החקירה עלה, כי שני הקורבנות – תושבי לוד כבני 20 הבחינו בנהג מונית המותקף על ידי מספר חשודים ולפיכך גילו אזרחות טובה ונחלצו לעזרתו, באופן שאפשר לנהג להימלט מהמקום בבטחה, כאשר החשודים בחרו להמשיך בדרכם האלימה ולתקוף הפעם את הקורבנות, תוך שימוש על פי החשד בכלי תקיפה שונים, לרבות אלות וסכינים ואף ניסיון לגנוב את כלי הרכב שברשותם, מהלך שלא צלח.

עם התפתחות החקירה, הצליחו החוקרים לעצור שני חשודים במעורבות באירוע כאשר בהתאם לממצאי החקירה הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד החשוד בדקירה וניסיון הרצח – תושב נתניה בן 24 ובימים הקרובים יוגש נגדו על ידי פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום , לצד בקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.

מדובר בחקירה ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה ותופעות אלימות, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עם המעורבים, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות