בן 25 נהרג בתאונה קטלנית בכביש 444, לאחר שגנב רכב וניסה לחמוק ממחסום כשהוא נוסע נגד כיוון התנועה

המשטרה חוקרת נסיבות תאונת דרכים קטלנית סמוך לטייבה, בה נהרג נהג רכב גנוב בן 25, בעת שנסע בניגוד לכיוון התנועה על מנת לעקוף מחסום בכביש 444 והתנגש חזיתית ברכב אחר

 

המשטרה פתחה כעת בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית חזיתית בכביש 444, במעורבות שני כלי רכב, כאשר על פי החשד נהג רכב גנוב (שנגנב בשעות הבוקר באזור המרכז) , נסע בנתיב המנוגד לכיוון התנועה, כשניסה לעקוף מחסום סמוך לטייבה עד להתנגשות ברכב אחר.

על פי גורמי רפואה, נקבע במקום מותו של נהג הרכב הגנוב, צעיר בן 25, שזהותו טרם ידועה ואילו מהרכב הנוסף פונו שניים באורח קל . חוקרי המשטרה בזירת התאונה, אוספים ממצאים לצד הזרמת התנועה בבטחה.

פראמדיק מד"א סאהר פדילה וחובש עומרי נאסר, סיפרו: "הגענו למקום התאונה וראינו 2 כלי רכב עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי ובסמוך אליהם הגבר שכב כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף פונו 2 פצועות נוספות באופן עצמאי."

 

צילום: סעיד מטר, תיעוד מבצעי מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות