פשיטה של המשטרה על חנויות וסוחרים באזור השרון שמכרו "צעצועים מסוכנים" לפורים

המשטרה תפסה השבוע בפעילות מבצעית יזומה בערי השרון והמשולש, מאות אקדחי איירסופט ופריטי פירוטכניקה המוגדרים "צעצועים מסוכנים" ועכבה לחקירה מספר חשודים, ביניהם קטינים, בחשד להחזקה וסחר בהם

 

שוטרי מרחב השרון בצעו במהלך השבוע האחרון פעילות מבצעית יזומה בערי השרון והמשולש, למען שלום הציבור ובטחונו, המתמקדת בהחזקה וסחר בצעצועים מסוכנים לקראת חג הפורים וחודש הרמדאן.

בתוך כך, השוטרים תפסו בחיפוש בבתי עסק ובבתי החשודים מאות פריטים המוגדרים "צעצועים מסוכנים", ובכלל זה מאות נפצים, רימוני עשן, אקדחי איירסופט, שוקרים חשמליים ועוד , כאשר אלה הועברו להשמדה.

המשטרה עכבה לחקירה מספר חשודים לנקיטת הליך פלילי, לצד החרמת הציוד ורישום קנסות לבתי העסק על ידי משרד הכלכלה.

מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה של משטרת ישראל, כחלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד חשודים בסחר באמצעים אסורים, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.
בנוסף אנו קוראים להורים לגלות מעורבות בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים ולתדרך את ילדיהם בדבר הסכנה הקיימת בכך.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות