חבלני משטרה נטרלו בשעה זו לבנות חבלה, שנמצאו יחד עם כלי נשק אחרים בשטח בעיר כפ"ס

המשטרה חשפה כעת בכפר סבא, במהלך פעילות מבצעית ממוקדת לשמירה על בטחון הציבור וסיכול מחוללי פשיעה, 5 לבנות חבלה וחלקי מטען שנוטרלו על ידי חבלן משטרתי וכן מספר רובים, אקדחים ותחמושת שאתרו מוסלקים באדמה

 

במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל נגד מחוללי פשיעה חמורה, למען שלום הציבור ובטחונו, מבצעת המשטרה אכיפה מוגברת במישור הסמוי והגלוי, המתמקדת בכנופיות פשע ובכלל זה מעצר חשודים ותפיסת אמל"ח ופריטי חבלה, בסיוע יחידת הכלבנים המשטרתית וחבלני המשטרה.

בשעה זו, כוח משימה מיוחד הפועל במרחב השרון, סיים חיפוש יזום בשטח בכפר סבא, במסגרתו אתרו השוטרים בסיוע כלבני המשטרה, מספר רב של פריטי אמל"ח, בהם – 5 לבנות חבלה, חלקי מטען, רובים, אקדחים ותחמושת שהוסלקו בעומק האדמה, ועפ"י החשד נועדו להתחמשות גורמי פשיעה, תוך סיכון הציבור כולו.

בתום סריקות בשטח על ידי חבלני המשטרה, לשם הסרת חשש של המצאות פריטי חבלה נוספים ומטענים, הועברו כלל הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.

בהקשר זה , המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון 5 תושבי השרון בחשד למעורבות באירועי האלימות האחרונים באזור, כשברשותם שכפ"צים ואמצעים נוספים, כאשר בית משפט האריך את מעצרם כעת בחמישה ימים נוספים, בהתאם לממצאי החקירה המואצת וצורכיה.

במשטרה ציינו: "מדובר בהישגים מבצעיים וחקירתיים מצילי חיים, כחלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, תוך סיכול נגישותם של גורמים פליליים ואחרים אל אמצעי לחימה, במטרה לשמור על שלום הציבור שומר החוק ולאפשר לתושבי המקום לנהל אורח חיים תקין ובטוח".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות