בן 23 מנתניה נעצר לאחר שמכר "גז קצפות" וסמים אחרים לילדים ונערים ברחבי העיר

המשטרה עצרה אתמול בנתניה בתום חקירה סמויה, צעיר תושב העיר בן 23, בחשד להפצה וסחר של גז קצפות וחומרים מסוכנים שמכר לילדים ונערים

 

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים למען שלום הציבור, בדגש על מכירת סמים וחומרים מסוכנים לבני נוער, ערכו אמש בלשי תחנת נתניה, בשת"פ מדור נוער באח"מ, פעילות יזומה וממוקדת נגד תופעת הסחר בגז קצפות וחומרים מסוכנים.

במהלך הפעילות הסמויה קבעה שוטרת במסווה של "תיירת", פגישה עם החשוד, שהציע למכירה את "הסחורה" ובכלל זה גז קצפות, בליווי הסבר מדוקדק על ההשפעות.

בתוך כך, החשוד מכר לשוטרת "התיירת" את גז הקצפות כולל נוקר תוך שהוא מסביר על אופן השימוש ויצירת תחושת הסימום , ולאחר ביצוע העסקה המבוקרת, נעצר לחקירה, כשברשותו החומרים השונים, לרבות אלפי בקבוקי גז קצפות, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

בכוונת המשטרה לבקש הבוקר את הארכת מעצרו של החשוד – תושב נתניה בן 23, בבית משפט השלום בפתח תקווה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות