בלשי משמר הגבול ומשטרת ישראל עצרו 4 חשודים, ביניהם שלושה שוהים בלתי חוקיים, בגניבת רכב מבנימינה

מעקב ממושך של הבלשים הביא לעצירת הרכב בסמוך לישוב רגבים שבוואדי ערה, לאחר שהחשודים ירדו מהרכב ונמלטו רגלית, החל מרדף רגלי אחריהם שבסופו עצרו הבלשים ארבעה חשודים

בלשי משמר הגבול ומשטרת ישראל עצרו 4 חשודים, בינהם שלושה שוהים בלתי חוקיים, בגניבת רכב מבנימינה.

חקירה שמתנהלת ביחידה המרכזית של מג"ב הפועלת במרכז, הובילה לפעילות משותפת של בלשי ימ"ר צפון ותחנת חדרה זכרון יעקוב שבסיומה נעצרו "על חם" החשודים בגניבת הרכב.

מוקדם יותר היום, הבחינו הבלשים בעת פעילות בבנימינה ב-4 חשודים שפרצו לרכב ביישוב הניעו אותו, והחלו בנסיעה לכיוון ואדי ערה.

מעקב ממושך של הבלשים הביא לעצירת הרכב בסמוך לישוב רגבים שבוואדי ערה, לאחר שהחשודים ירדו מהרכב ונמלטו רגלית, החל מרדף רגלי אחריהם שבסופו עצרו הבלשים ארבעה חשודים.

4 החשודים, 3 מהם תושבי שטחים שוהים בלתי חוקיים מאזור ג'נין והרביעי תושב אום אל פאחם, הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של משמר הגבול במרכז.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות