נעצרו שני רוכבי אופנוע שרכבו בפראות בכבישי נתניה. אחד מהם כבר נתפס על כך, רק לפני שבוע

במהלך סוף השבוע עצרו השוטרים שני רוכבי אופנוע שנהגו בפראות בכבישים בנתניה. אחד מהם, מדובר באותו רוכב אופנוע שלפני כשבועיים פורסם ברשת סרטון בו הוא נראה פעם נוספת רוכב בפראות בכביש

שוטרי תחנת נתניה עצרו במהלך סוף השבוע רוכב אופנוע שרכב בפראות ברחוב ראשי בנתניה. מדובר באותו רוכב אופנוע שלפני כשבועיים פורסם ברשת סרטון בו הוא נראה פעם נוספת רוכב בפראות בכביש. במהלך חקירתו של הנהג בתחנת המשטרה אמר: "אני מתנצל בפני השוטרים ומקווה שיסלחו לי".

באירוע נוסף שהתרחש במהלך סוף השבוע, עצרו שוטרי תחנת נתניה רוכב אופנוע מוטוקרוס ברחוב דן שומרון בנתניה לאחר שנתפס כשהוא נוהג בפראות.
הנהג הועבר לחקירה בידי בוחני התנועה של מרחב שרון במהלכה התברר כי בנוסף מדובר באופנוע ללא רישיון, ללא ביטוח ולנהג עצמו אין רישיון נהיגה.

בתום חקירתם שוחררו החשודים תושבי נתניה בני 22 ו-23, בתנאים מגבילים וקיבלו זימון לבימ"ש. האופנועים נתפסו על ידי השוטרים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות