בוקר קטלני בכבישים – תוך שעתיים, שני הרוגים בכבישים: רוכב אופניים בצפון בכביש 65 ונהג רכב בדרום בכביש 25

בוקר קטלני בדרכים: תוך שעה שני הרוגים בשתי תאונות קטלניות בצפון ובדרום. בצפון בכביש 65 סמוך לצומת כרכור נהרג רוכב אופניים, ובדרום בכביש 25 סמוך לצפית, נהרג נהג כבן 60

 

הבוקר סמוך לשעה 7:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על תאונת דרכים קטלנית בכביש 65 סמוך לצומת כרכור בצפון ובמקום הרוג. זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח על תאונת דרכים קטלנית נוספת בכביש 25 סמוך לצומת צפית בדרום ובמקום הרוג.

מישל אלקובי מתנדב זק״א צפון שטיפל בזירה בכביש 65: ״מדובר בתאונה קשה עם מעורבות של רוכב אופניים חשמליים ומשאית סמיטריילר. כשהגענו למקום נתקלנו במראות קשים, האופניים היו מעוכים לגמרי לאחר הפגיעה של המשאית, רוכב האופניים כבן 65 שכב על הכביש בסמוך כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה קשה בפלג גופו העליון, לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

חובש בכיר במד"א יאסר אבו רגילה, סיפר על התאונה בכביש 25: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך ובתוכו נלכד גבר בשנות ה-60, לאחר שחילצנו אותו בעקבות התהפכות רכבו, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה ומיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה."

נסיבות התאונות נחקרות על ידי המשטרה

 

צילום: אהרן ברוך לייבוביץ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות