בליץ של המשטרה הבוקר בנתניה: עשרות שוטרים פשטו על בתי 9 חשודים במכירת סמים לבני נוער בנתניה ויישובי הסביבה

עשרות שוטרים פשטו הבוקר בנתניה על בתיהם של תשעה חשודים, עצרו ועיכבו אותם לחקירה, בחשד לסחר בסמים לבני נוער בנתניה והאזור. זאת לאחר חקירה סמויה של מספר חודשים

 

לאחר חקירה סמויה המתנהלת מזה מספר חודשים בתחנת נתניה ופעילות מודיעינית נגד מספר חשודים במכירת סמים לצעירים ובני נוער ברחבי העיר נתניה וסביבתה, החל הבוקר השלב הגלוי של המבצע.

עשרות שוטרי ובלשי תחנת נתניה פשטו עם אור ראשון על בתי החשודים, ערכו חיפושים בסיוע כלבים לאיתור סמים ונשק ועצרו אותם לחקירה.

במהלך חיפוש בבתי החשודים ובמחסנים שונים איתרו השוטרים סמים מסוגים שונים, תחמושת (רימון עשן, מאות כדורי רובה), כסף מזומן וציוד נוסף אשר עפ החשד שימש לעסקאות הסחר בסמים.

במהלך הפעילות הבוקר עצרו השוטרים חמישה חשודים ועיכבו ארבעה נוספים.

במהלך הפעילות כולה, שהחלה לפני כחודשיים, תפסה המשטרה כ – 10 קג חומר החשוד כסם מסוג "נייס גיא" וכן עשרות גרמים של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין ומריחואנה. העצורים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה, וצפויים מעצרים נוספים.

 

צילומים: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות