חשיפה: כך חושבת עוזרת ראש עיריית כפר יונה על ישראל וחיילי צה"ל: "טבח אכזרי של ישראל באזרחי עזה..יהודים עושים לינצ'ים בערבים..מדינה צמאת דם" וזה לא הכל

ראש עיריית כפר יונה בחרה בדיראן שלאבנה להיות העוזרת שלה. אלא שראש העיר שמתהדרת בהיותה קצינה במיל' לא סיפרה לתושבי כפר יונה מי זאת אותה שלאבנה ומה היא חושבת על מדינת ישראל שכינתה: "מדינה צמאת דם" ועל חיילי צה"ל: "טובחים בתושבי עזה" ובכלל על היהודים: "עושים לינצ'ים בתושבים ערבים". וגם איך היא מייחלת שכל הפלסטינאים יתפסו בחזרה את בתיהם ואדמתם בישראל. ולמה בעקבות חשיפת "ניוזים השרון" היא מיהרה היום למחוק את דף הפייסבוק שלה?

מדוע ראש עיריית כפר יונה בחרה כעוזרת אישית בעירייה בחורה שקוראת למדינת ישראל: "צמאי דם" ומאשימה את חיילי צה"ל בטבח תושבים חפים מפשע ואת היהודים ברצח ערבים? ומדוע, לאחר ש"ניוזים מרכז" פנה לתגובת העירייה בנושא, מיהרה אותה עוזרת דיראן שלאבנה למחוק לגמרי את דף הפייסבוק שלה בה היא כתבה נגד המדינה וחיילי צה"ל?

אלא שבידינו צילומים של אותם דברים נגד ישראל וצה"ל.

ראש עיריית כפר יונה, שוש כחלון כידור, מתהדרת בכל הזדמנות בכך ששירתה בקבע כקצינה בכירה עם ערכים, אהבת צה"ל ואהבת המדינה. החשיפה הבאה מעמידה בסימן שאלה את ההצהרות האלו של ראשת העיר כידור.

לפני כחודש ימים בחרה ראש העיר כידור למנות לה עוזרת למשרת האמון של עוזרת ראש העיר. לרוב ראשי הערים בוחרים עוזרים שמגיעים מתוך אותו ישוב, אותה עיר- בכדי לקדם צעירים בעיר. אלא שכידור החליטה שהעוזרת שלה תהיה תושבת תל אביב בוגרת קורס צוערים של משרד הפנים- שמה: דיראן שלאבנה. עד כאן, אין בעיה בכך ומאחר ומדובר במשרת אמון, זכותה של ראש העיר לבחור את מי שהיא חפצה.

אלא שלגברת שנבחרה, דיראן שלאבנה, יש עבר לא מבוטל של התבטאויות נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל.

כך למשל (כפי שניתן לראות בצילום): בעיצומו של מבצע "צוק איתן" הייתה שלאבנה חברה בהתאחדות הסטודנטים בישראל (אחראית על קידום הסטודנטים הערביים) והיא ישבה וכתבה נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל, דברים שעוררו את כעסם של כל ראשי ועדי הסטודנטים בארץ שקראו ותבעו את פיטוריה. כולם יצאו בגינוי חריף לדבריה של שלאבנה, שלא טרחה לגנות כמה ימים קודם את חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים – מה שהביא למבצע "צוק איתן".

וכך כתבה דיראן שלאבנה, עוזרת ראש עיריית כפר יונה כיום: "אני כבר לא יודעת מה לפרסם קודם, איך ומה לכתוב: את הטבח האכזרי שישראל עושה באנשי עזה, או את הלינצ'ים שעושים יהודים באזרחים ערביים? אנשים רק מקדשים את הדם ואת המלחמה. האדמה פה בוערת, בעצם תמיד הייתה. ולי, לי כבר לא נותרו מילים. מדינה של צמאי דם וכל השאר לא רואים ולא שומעים".

שלאבנה לא מסתירה את דעותיה, שבין היתר חותרות לכך הפלסטינאים ישובו לאדמות בישראל שלטענתה נלקחו מהם.

וכך היא כותבת בפוסט אחר שפרסמה: "אני מתפללת ליום אחד שמחנות הפליטים יהיו ריקים לחלוטין. כשנמה, חלימה ופטימה כבר לא יחכו לצדק שלהם. היום בו הפליטים הפלסטינים כבר לא ימשיכו לחכות לחזור הביתה".

"ניוזים השרון" פנו לתגובת העירייה האם ראוי שעוזרת ראש עיריית כפר יונה, המחזיקה בדעות אלו על מדינת ישראל, תושבי ובעיקר חיילי צה"ל – תכהן כעוזרת ראש עיר שמתהדרת בשירותה בצבא ובאהבת ישראל. האם לא היה ראוי למנות עוזרת ראש עיר שלא חושבת שחיילי ותושבי ישראל טובחים בחפים מפשע?

לאחר שפנינו לתגובה, כעבור זמן מה דף הפייסבוק בו פרסמה בין היתר שלאבנה את הדברים נגד ישראל וצה"ל- נמחק לחלוטין, נעלם מהרשת.

האם שוש כידור מנסה להתיר מהתושבים את מי היא מינתה לעוזרת שלה?

 

תגובת עיריית כפר יונה: "דיראן שלאבנה הצטרפה ללשכת ראש העירייה במסגרת תוכנית צוערים לשלטון המקומי של משרד הפנים. דיראן נבחרה לתפקידה על סמך כישוריה המקצועיים. הדברים הכתובים נכתבו על ידה לפני 6 שנים ואין בהם כדי לייצג את עמדת העירייה והעומדת בראשה, שכידוע שירתה בצה"ל 25 שנים והינה בעלת עבר צבאי עשיר".

בניגוד למה שענו בעיריית כפר יונה, דיראן פרסמה את הפוסט השני בשלהי 2018.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות