הרצח בראש העין: הנכד דקר את סבו למוות, לאחר שהסב ניסה למנוע ממנו להטביע חתול חסר ישע בתוך צידנית מלאת מים

הנכד רצח את סבו בן ה-73 בדקירת סכין בביתו בראש העין על רקע וויכוח בין השניים. הסבא ניסה למנוע מהנכד להטביע בצידנית חתול חסר ישע ובתגובה נדקר למוות

 

משטרת ישראל סיימה את חקירתה בפענוח הרצח בראש העין בו נכד דקר את סבו. ביום 16.10.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על קשיש כשהוא דקור ברח' הרכבת בראש העין.

שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בקשיש, בן 73 כשהוא דקור בראשו. הקשיש פונה לקבלת טיפול רפואי לבית החולים בלינסון. חקירת המשטרה העלתה כי נכדו של הקורבן דקר אותו בסכין בראשו דקירה קטלנית שהביאה למותו בהמשך בבית החולים.

עוד העלתה החקירה כי קודם לאירוע התגלע וויכוח בין הקורבן לבין החשוד במהלכו החשוד ניסה להכניס בכוח חתול לתוך צידנית מלאה במים והקורבן ניסה למנוע זאת במכה שנתן ברגלו לצידנית.

החשוד, בן 22, נכדו של הקורבן, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת וביום שני ה-9.11.20 הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מעצרו של החשוד הוארך ב-4 ימים ועד מחר (ה').

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות