המשטרה סגרה שניבתי עסק בהרצליה וקנסה את בעליהם, שלא אכפו את איסור ההתקהלות ולא הקפידו שעובדיהם יעטו מסיכות

בתום שימועים שערכה אתמול המשטרה נסגרו שני בתי עסק בהרצליה- האחד ברחוב נורדאו והשני ברחוב אבא אבן, לאחר שלא הקפידו על צו הבריאות והתירו התקהלות, כשגם חלק מהעובדים כלל לא עוטים מסיכות

 

אתמול (ד') קיימה המשטרה שימועים לשני עסקים בהרצליה וזאת לאחר שהובא לידיעתה כי העסקים פעלו תוך הפרה מהותית של חוק לתיקון ולקיום תוקפן של תקנות שע"ח (נגיף קורונה החדש – הגבלת פעילות) תש"ף 2020 ושל צו בריאות העם.

השימועים בוצעו על ידי קצין משטרה ובהתאם לסמכויות המסורות לו מתוקף חוק סמכות מיוחדת להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (צווי סגירה מנהליים)(הוראות שעה), התש"ף 2020.

השימוע הראשון נערך לבעל עסק ברחוב נורדאו בהרצליה וזאת לאחר שהגיע לידיעת המשטרה כי יום קודם לכן (ג') הופעל המקום, תוך הפרת מגבלת התקהלות במספר נוכחים שהיה מעל פי 3 מהמותר; ומבלי שהמבלים והעובדים הקפידו על עטיית מסכות ועל שמירת ריחוק חברתי כנדרש.

בתום השימוע הוחלט כי יירשם לבעל העסק דו"ח על סך 5000 שקל.

השימוע השני נערך לעסק ברחוב אבא אבן בהרצליה וזאת לאחר שהגיע לידיעת המשטרה כי במהלך סוף השבוע הקודם (ימים ה'- ו') הופעל המקום תוך הפרת מגבלות התקהלות וללא הקפדה על עטיית מסכות ושמירה על ריחוק חברתי.

בתום השימוע הוחלט כי העסק ייסגר לארבעה ימים (עד 23.8.2020 בשעה 18:00).

במשטרה מדגישים כי האחריות הבלעדית לשלומו של הציבור הבא בין כתליו של בתי העסק מוטלת על הבעלים וכי האינטרס הציבורי, קרי : שמירה על שלום הציבור ובטחונו, עולה על האינטרס האישי: "המשטרה רואה בחומרה רבה התנהלות זו, המפרה באופן בוטה את תקנות שעה"ח, תוך גרימת סיכון חיי הציבור.

"במקומות בהם נגלה כי, במודע וביודעין, הופרו התקנות, תוך סיכון חיי אדם ופגיעה בבריאות הציבור, הרי שהמשטרה תאכוף את התקנות תוך רישום דוחות וסגירת המקומות בהתאם לסמכויות הנתונות לנו וע"פ הוראות החוק".

*נשמעים להנחיות-מצילים חיים.*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות