פעולות חילוץ והחייאה בנהג משאית שאיבד הכרה על רקע לבבי, תוך נהיגה ברחוב התאנה בחריש

דרמה בחריש: נהג משאית בן 45 איבד הכרה תוך נהיגה ברחוב התאנה. כוחות הצלה חילצו אותו וביצעו בו פעולות החייאה. מצבו קשה

בשעה 13:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על נהג ממשאית שאיבד את הכרתו (על רקע רפואי) ברחוב התאנה בחריש. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה מתקדמות שכללו שימוש במכשיר מפעם (דפיברילטור) וכאשר חזר הדופק מפנים לבית החולים הלל יפה גבר כבן 45 במצב יציב.

חובש רפואת חירום במד"א מיכאל לוי סיפר: "כשהגענו למקום נהג המשאית שהתמוטט ואיבד את הכרתו חולץ מתא הנהג כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצנו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות, עיסויים ומתן מספר מכות חשמל ממכשיר המפעם וכעבור דקות ארוכות של החייאה מאומצת ליבו שב לפעום והמדדים שלו התייצבו. הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות