פרצו לרכבים בחוף מכמורת, גנבו רכוש יקר וכרטיסי אשראי, איתם יצאו מייד למסע בזבוזים וקניות

שני חשודים מטירה וטייבה פרצו לרכב בחניון חוף במכמורת וגנבו מתוכו רכוש בשווי אלפי שקלים וכרטיסי אשראי, איתם יצאו למסע קניות 

ביום 21.7.20 התקבלה במשטרת ישראל תלונה בגין התפרצות לרכב בחניון חוף במכמורת. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי מהרכב נגנבו טלפון נייד, אלפי שקלים במזומן, ציוד צלילה בשווי אלפי שקלים וכרטיס אשראי. עוד גילו חוקרי המשטרה, כי החשודים שפרצו לרכב וגנבו ממנו בין היתר כרטיס אשראי, ביצעו רכישות באמצעותו זמן קצר לאחר ביצוע ההתפרצות והגניבה. כך התברר לחוקרי המשטרה, כי החשודים ביצעו מספר רכישות בחנויות בחופית ובבית ינאי בסכום כולל של מאות שקלים.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה לזיהוי החשודים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים וביצוע מגוון פעולות חקירה, הן גלויות והן סמויות, כך שביום 26.7.20 אותר אחד החשודים, בן 36 מטירה, כשהוא נוהג בכביש 6 והוא עוכב על ידי שוטר. במהלך הבדיקה הראשונית, התברר כי החשוד נוהג ברכב כשהוא ללא רישיון נהיגה בתוקף וללא תעודת ביטוח בת תוקף על הרכב. עוד נמצא כי החשוד מחזיק בסם מסוכן מסוג קוקאין במשקל של 0.22 גרם.

בהמשך, אותר ונעצר החשוד השני, בן 31 מטייבה והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה ובחמישי האחרון מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגדם כתבי אישום בעבירות של פריצה לרכב, גניבה, הונאה בכרטיס חיוב ונהיגה תחת השפעת סמים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות