נעצר תושב טירה שביצע עבירות מין קשות בילדים בני 7, בזמן שנכנסו למקלחות בבריכה בקאנטרי בעיר בשרון

המשטרה עצרה גבר מטירה החשוד בעבירות מין שביצע בקטינים בני 7-9 במלתחות קאנטרי באחת מערי השרון היום בכוונת הפרקליטות ךהגיש נגדו כתב אישום

 

ביום 15.7.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על גבר החשוד בביצוע עבירות מין בקטינים במלתחות קאנטרי שבאזור אחת מהערים בשרון. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בגבר בן 33 מטירה שעוכב על ידי המאבטח עד להגעת השוטרים.

חקירת המשטרה העלתה כי החשוד נכנס למלתחות הקאנטרי, שם שהו באותה עת 4 קטינים בגילאי 7-9 והחשוד ביצע בהם עבירות מין. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפת תקווה ואתמול (א') הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו היום בבית משפט המחוזי בלוד כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות