אחרי מרדף מהסרטים נתפסה חולייה שפרצה לבתים בכפ"ס, הוד השרון ועוד ישובים באזור וגנבו רכוש רב

המשטרה עצרה חוליית פורצים לבתים באזור השרון. השוטרים ארבו לחולייה, שניהלו מרדף עד שנלכדו. השבוע הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם

המשטרה סיימה את חקירתה בסדרת התפרצויות וניסיונות התפרצויות לבתים באזור השרון ועצרה 2 חשודים בני 27, 38 מת"א וחורה.

ביום 30.6.20 בשעת בוקר, החשודים התפרצו לבית ברחוב הראשונים בבני עטרות ונכנסו לבית דרך חלון חדר השירות. בלשי המשטרה שפעלו בפעילות סמויה נגדם, העלו רחפן וצילמו את החשודים כשהם מנסים להתפרץ לדירה ועם הפעלת האזעקה, נמלטו מהמקום. בהמשך, החשודים גנבו מהבית רכוש רב: 48,000 שקל במזומן, 2700 דולר במזומן, 500 יורו במזומן, תכשיטים יקרי ערך ודרכון. החשודים הכניסו את הרכוש שגנבו לרכב והחלו בנסיעה בכביש 40. במהלך הנסיעה החשודים הבחינו במחסום משטרתי והחשוד שנהג ברכב החל בנסיעה מהירה על שול הדרך ועקף את המחסום. השוטר נסע אחרי רכבם של החשודים וכרז להם לעצור אך החשודים המשיכו בנסיעה לכיוון מושב נחלים והנהג המשיך בנסיעה מהירה תוך שהוא עוקף רכבים ומסכן את משתמשי הדרך עד אשר פגע בניידת המשטרתית ונעצר.

כתוצאה מהפגיעה, הרכב והניידת הוסטו לתעלה בצד הדרך והחשודים יצאו מהרכב והחלו להימלט מהמקום תוך שהשוטרים מבצעים אחריהם מרדך רגלי עד אשר החשודים נעצרו על ידם. בחיפוש שביצעו השוטרים נמצאו כפפות בתחתוניו של אחד החשודים ובכיסו של החשוד השני נמצאו עשרות אלפי ש"ח במזומן, תכשיטים וטלפון נייד שנגנב זמן קצר קודם לכן מהדירה. ברכבם של החשודים נמצאו 2 מברגים.

חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשודים למעשי התפרצות וניסיונות התפרצות נוספים, כך עלה שבמשך כשבוע, התפרצו החשודים בפריסה גיאוגרפית רחבה לבתים בגליל ים, הוד השרון, מושב היוגב, בית יצחק, קיבוץ יקום, אלישיב וכפ"ס באופן דומה להתפרצות לדירה בבני עטרות, כאשר מכל דירה הם גונבים רכוש רב ויקר ערך. באחת ההתפרצויות החשודים נכנסו לדירה דרך חלון חדר הילדים ובמקרה אחר, העירו בפריצתם את בעל הבית ולמשמע צעקותיו, החשודים נמלטו מהמקום.

החשודים נעצרו ביום 30.6.20 ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. אתמול (ג') מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגד החשודים כתב אישום המכיל 8 אישומים בעבירות של התפרצות לדירה (ריבוי עבירות), גניבה בצוותא, שימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר, הסגת גבול פלילית בצוותא והיזק לרכוש במזיד. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

בתמונה: חלק מהרכוש והכסף שגנבה החולייה מאחד הבתים והמכונית עימה נמלטו. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות