נעצר תושב קיסריה ש"שכח" לדווח על הכנסות של 10 מיליון שקל ועל חשבונות בחו"ל בסך 112 מיליון שקל

עופר זלוף, תושב קיסריה, "שכח" לדווח על מעל 112 מיליון שקל שנמצאים בחשבונות בנק שלו בחו"ל ועוד 10 מיליון שקל הכנסות שגם עליהם שכח לדווח

עופר זלוף, תושב קיסריה, הובא הבוקר בפני בית משפט השלום בחיפה בחשד לאי דיווח על חשבונות בנק בחו"ל בהיקף של מעל 112 מיליון שקל ואי דיווח על הכנסות שהופקו בחו"ל בסכום של כ-10 מיליון שקל. השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב נעתרה לבקשת פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ושחררה את החשוד בתנאים מגבילים.
שמו של החשוד, תושב חוזר שחזר לארץ לפני 13 שנה, המשמש כמנהל ובעל מניות בחברות בחו"ל, נכלל ברשימת בעלי חשבונות בנק בחו"ל שהתקבלה על פי הסכמים לחילופי מידע בין מדינות ורשויות מס בהתאם לנוהל CRS (common reporting standard). ברשות המסים מתנהלות בימים אלה חקירות בעניינים של בעלי חשבונות נוספים ששמם עלה ברשימה.
כאמור, על פי החשד, זלוף מחזיק בחשבונות בנק בחול בהיקף של 26 מיליון ליש"ט (כ-112 מיליון שקל) עליהם לא דיווח. בחיפוש שנערך בביתו נמצאו מסמכים שונים לרבות כרטיסי אשראי של בנקים בחו"ל ומחשבים המשמשים את החשוד לשם שליטה וניהול עסקיו בחו"ל. בנוסף עולה החשד כי זלוף הפיק בין השנים 2019-2017, הכנסות בחו"ל העולות על 10 מיליון שקלים עליהם לא דיווח, זאת בכוונה להתחמק מתשלום מס.
השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב שחררה את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם הפקדה על סך 250,000 שקל וערבות צד ג' על סך 150,000 שקל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות