סדקים בקואליציה: מה אומר הרב הללויה, על סדר ט"ו בשבט של הקהילה הרפורמית, שנערך הערב בחסות העירייה ובניהול הרבה לילה וסיד?

רב העיר כפר יונה, הרב עוזי שויצה, מותח ביקורת על האירוע: "כשנודע לנו על כך, ניסינו לדבר עם המחלקה לתרבות יהודית בעירייה והם אמרו לי שהם נאלצו לארגן את זה. אמרו להם שהתקציב כולל את התנועה הרפורמית. או שזה יד מכוונת או שזה המצב. כל נפש יהודית מתקוממת מהאירוע הזה.

"דיברתי עם ראש העיר בכלליות על הנושאים האלו. זו לא פעולה ראשונה שעושים קומץ האנשים האלו. הם זוכים לגיבוי של הגברת כידור".

מעבר לרבנים, תושבים שונים בכפר יונה הביעו תרעומת על כך שכידור מקצה אמצעים של העירייה לקומץ קטן של תושבים. אחד מהם אמר: "יש תחושה שגברת כידור חושבת שאנחנו מטומטמים. מצד אחד היא זורקת כספים על פני מאיר, מצד שני היא מראה כאילו היא שוויונית. במה היא שוויונית? בחסות הזאת לאירוע עבור 20 איש מכסימום, היא יכולה לתת חסות לדברים שישרתו תושבים רבים יותר ולא קומץ של תומכים בה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות