עיריית יהוד-מונוסון פירסמה אמנת שירות לתושבי העיר, כחלק משיפור השירות לתושבים
כחלק משיפור השירות לתושב אותו מובילה הנהלת העיר, עיריית יהוד-מונוסון פרסמה אמנת שירות לתושב. אמנון סעד, ראש העיר: ״אנו מחויבים לטיפול מיטבי בפניות התושבים. השירות לתושב הוצב כמשימה ראשונה במעלה"
עיריית יהוד-מונוסון פרסמה אמנת שירות, כחלק משיפור השירות לתושב אותו מובילה הנהלת העיר. האמנה משקפת לתושבים את זמני המענה עליהם מתחייבת העירייה בעת הטיפול בפניות בנושאים שונים, לרבות תיאור התהליך הכרוך בעת המענה לפניה וזמני התקן.
ליאור בוקר, מנהל אגף השירות לתושב, מסביר: ״אמנת השירות היא למעשה חוזה אמון בין התושבים לבין המוקד העירוני ואגפי העירייה. באמנה משוקפים זמני הטיפול המקסימאליים שאנו מתחייבים בפני הציבור לכל פניה שמגיעה למוקד העירוני. האמנה גם מודדת את זמני הביצוע בפועל, מתוך מגמה להפוך את כולנו ליותר מקצועיים ולהעלות את השירות לתושב רמה.
יוסי חזן, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירות לתושב: ״אמת השירות היא המצפן שלנו ולאורה נפעל על מנת להעניק לתושבים שירות מצויין״.
לעיון באמנת השירות, באתר העירוני >> https://did.li/aXmgT
בתמונה: מנהל אגף השירות, ליאור בוקר, מעניק את האמנה לראש העיר ולסגנו, יוסי חזן, מחזיק תיק השירות לתושב