שי״ל יהוד-מונוסון מסייע לתושבים במגוון תחומים, והפעם: סיוע והכוונה בשיתוף חברת החשמל
עשרות תושבי יהוד-מונוסון הגיעו אתמול למרכז שירות לתושב לקבלת סיוע והכוונה עם יועצים של חברת החשמל, שהגיעו על מנת להדריך ולסייע במגוון סוגיות. אמנון סעד, ראש העיר: ״מרכז הייעוץ לתושב בעל חשיבות גדולה עבור כלל האוכלוסייה ומומלץ להסתייע בו!״
עשרות תושבות ותושבים הגיעו אתמול למרכז הייעוץ לתושב (שי״ל) לקבלת סיוע והכוונה עם יועצים של חברת החשמל, שהגיעו על מנת להדריך ולסייע במגוון דרכים: מיצוי זכויות, בירור תשלומים, רישום לשירותים דיגיטליים ועוד.
ראש העיר יהוד-מונוסון, אמנון סעד, תיאר את חשיבות מרכז היעוץ לתושב: ״המרכז פועל מתוך רצון לסייע ולהכווין תושבים בשלל היבטים, ומעמיד לרשותם מגוון רחב של אנשי מקצוע המתנדבים במסירות רבה כדי לתת מענה מיטבי במגוון רחב של נושאים״.
שי"ל (שירות ייעוץ לאזרח ) הינו שירות התנדבותי, הנותן לתושבים ותושבות העיר הכוונה וייעוץ בנושא זכויות, חובות ושירותים העומדים בפניהם. עשרות תושבים מגיעים למרכז הפועל בעיר מדי חודש, ומקבלים הכוונה וסיוע בשלל תחומים.
השירות ניתן על ידי מתנדבים ומתנדבות בעלי ניסיון מקצועי רלוונטי כמו: משפטים, חינוך, ראיית חשבון, חשבות שכר, יחסי עבודה ועוד. המתנדבות והמתנדבים פועלים למיצוי מלא של זכויות הפונים, תוך שמירה על יושרה, כבוד, אמינות וסודיות, מתוך מחויבות ונאמנות למערכת ולערכיה והקפדה על הוראות הדין וצנעת הפרט.
מיכל קדש, מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה, מסכמת: ״אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם חברת החשמל שמבינה שיש מי שעדיין צריכים שירות פנים מול פנים והגיעה לשי"ל כדי לתת מענה אנושי וזמין. אנו נמשיך להנגיש מידע בדבר זכויות במגוון נושאים ומודים לכל המתנדבים והמתנדבות המסורים שלנו נותנים ייעוץ ראשוני לתושבים ומסייעים להתמודד עם בירוקרטיות״.
יוסי חזן, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים: ״מברך על שיתוף הפעולה עם חברות ותאגידים על מנת למצות את הסיוע שהעירייה יכולה לספק לרווחת התושבים ולהקל עליהם ככל שניתן״.
כתובתנו: מקלב 2, יהוד
כניסה לדירת הגן דרך רחוב הרצל
שעות קבלת קהל ומענה טלפוני:
ימים א', ג'-ה' בין השעות 9:00-12:00
יום ב' בין השעות 16:00-18:00
דרכי יצירת קשר:
03-5361953/ 03-5364283
Shilyahud@gmail.com
מומלץ לתאם פגישה מראש
צילום: עיריית יהוד-מונוסון