ניוזים חמיםחדשות

בני נוער בגני תקווה בפעילות מרגשת: מלמדים שיעורי שחייה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת ומתנדבים במרכזי יום לקשישים

שוחים בזרם הנכון:  בני נוער בגני תקווה, בשיתוף בנק הפועלים, בחרו להעביר את חופשת הקיץ בהדרכת שחיה ופעילויות למען הקהילה ולילדים ממשפחות מעוטות יכולת וכן מתנדבים במרכזי יום לקשיש ובקייטנות בקהילה

 

קופצים למים: מלחמת 'חרבות ברזל' השפיעה רבות על מצבן הכלכלי של משפחות רבות בישראל ועם היציאה לחופש הגדול, לא מעט מתקשות יותר מבעבר למצוא את המשאבים הכלכליים בשביל לממן את הקייטנות וההוצאות השוטפות על ילדיהם. בהתאם לכך, עשרות בני נוער מהעיר גני תקווה, שהוריהם עובדים בבנק הפועלים, משתתפים בפעילויות מגוונות למען הקהילה בגני תקווה. הם משתתפים באימון שחיה במרכז לידר בעיר, עבור ילדים בגילאי א'-ו', מסייעים בקייטנה עירונית, במרכז יום לקשישים ואף בחנות הקהילתית.

יעל ואייל כהן, תושבי העיר שעובדים בבנק הפועלים – הורים לאיתמר ועופרי המשמשים כמדריכי שחייה, מספרים: "אני שמח שילדיי לוקחים חלק בפרויקט. הם החלו לפני שנתיים בפעילות זו ומשנה לשנה ההדרכה של הילדים מעצימה אותם ואת הילדים אותם הם מלמדים. הם חוזרים עם תחושת סיפוק אדירה וזה מסב לי כאבא גאווה אדירה".

הפרויקט מתקיים בגני תקווה ב-7 השנים האחרונות. עבור בני הנוער זוהי עבודת קיץ עם ערך חברתי חשוב, עבודה בשכר – המשולם ע"י בנק הפועלים. עבור הקהילה – זה סיוע מבורך ללא עלות. בקיץ הזה 1,350 בני נוער ילדי העובדים משתתפים בפרויקט בכ-350 פעילויות ומוסדות שונים בכל רחבי הארץ, זו השנה ה-12.

ראש עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ'ה, התבטאה בהתרגשות על הפרויקט: "אני גאה בבני הנוער המדהימים שלנו. עם פתיחת מלחמת ׳חרבות ברזל׳ הם פעלו למען כוחות הביטחון, המשפחות המפונות ומשפחות החטופים. כעת, גם במהלך חופשת הקיץ שלהם, הם ממשיכים להתנדב עבור הקהילה בעיר ודואגים שאין ילד שיישאר ללא מסגרת וירגיש במצוקה בחופשת הקיץ. נמשיך לקדם את הפעילות ההתנדבותית בעיר ולחבק כל נער ונערה שבוחרים לקחת חלק בפרויקטים החשובים הללו".

עופר סמו, מנהל התנדבות עובדים בבנק הפועלים: "אנו גאים בבני הנוער – דור ההמשך של עובדי הבנק. תרומה לקהילה היא חלק מה-DNA של הבנק ועובדיו ואנו משמרים ומנחילים זאת גם לילדינו במהלך חופשת הקיץ, בעבודות שיש בהן כדי לסייע לקשישים, לילדים עם או ללא מוגבלויות, בעבודות אריזה וחלוקת מזון למשפחות קשות יום ולניצולי שואה או בכל צורך אחר שהרשויות המקומיות מעלות – כגון לימוד שחיה".

 

צילום: עיריית גני תקווה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות