ניוזים חמיםחדשות

צו סגירה לבית קפה בהרצליה אשר העסיק תושב ירדן אשר התחזה לאזרח ישראלי כשהוא שוהה בישראל בניגוד לחוק

בעת הגעת השוטרים החשוד אשר שהה בישראל שלא כחוק התחזה לאזרח ישראלי ואף החזיק חומר חשוד כסם מסוכן בכליו

פקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה לבית קפה בהרצליה אשר העסיק תושב ירדן אשר התחזה לאזרח ישראלי כשהוא שוהה בישראל בניגוד לחוק והשוטרים עצרו את החשוד

במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי מרחב ירקון במחוז ת"א מבצעים פעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להימצאות שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור.

כאמור, בתאריך 27.6.24, אותר בבית קפה בהרצליה שוהה בלתי חוקי (בן 22 ,תושב ירדן) שהועסק בניגוד לחוק. על פי החשד בעת הגעת השוטרים החשוד אשר שהה בישראל שלא כחוק התחזה לאזרח ישראלי ואף החזיק חומר חשוד כסם מסוכן בכליו. החשוד נעצר והמעסיקים עוכבו לחקירה.

בעקבות החקירה פעלו שוטרי הרישוי במרחב ירקון ותחנת גלילות לסגירת העסק וממ"ז ת"א חתם אתמול על צו סגירה מנהלי לבית העסק למשך 30 ימים מיום 3.7.24 ועד ליום 3.8.24 כולל.

החקירה בעניין בעלי העסק והשב"ח נמשכת.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות