ניוזים חמיםחינוך

אורטל קשת נבחרה לנהל את בית הספר השש-שנתי אורט חולון

ראש העירייה שי קינן:" אני מברך את אורטל קשת על כניסתה לתפקיד החשוב והמאתגר ומאחל לה הצלחה רבה עם הצטרפותה למערכת החינוך של חולון. אני בטוח שביה"ס השש-שנתי אורט חולון, שהינו מבתי הספר המובילים בעיר, ימשיך להתפתח ולהגיע להישגים נוספים ויצעיד את תלמידיו קדימה"

ברכות לאורטל קשת, שנבחרה השבוע לתפקיד מנהלת מקיף אורט חולון. לאורטל יש ניסיון מקצועי עשיר בתחומי החינוך והניהול. בשנים האחרונות היא מנהלת את החטיבה העליונה בתיכון השש-שנתי ברנקו וייס בבית חשמונאי, לפני כן כיהנה בתפקידי מרכזת שכבה, מחנכת ומורה לאנגלית. בהשכלתה אורטל קשת בעלת תואר שני בחינוך לשוני מטעם המכון האקדמי לוינסקי-וינגייט לחינוך ותואר ראשון בהוראת אנגלית לחטיבת ביניים ובעלת תעודת הוראה. כמו כן היא בוגרת תוכנית מנהלים-מנהיגות חינוכית וקורסי מנחים פדגוגים וסגני מנהלי בית ספר.

אורטל מחליפה את שלומי גנון, שניהל את בית הספר בהצלחה במשך כ-8 שנים ופורש לגמלאות.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות