ניוזים חמיםבריאות

’כללית' פותחת מרפאה ייעודית לטיפול בהשמנת יתר למטופלים במחוז מרכז

המרפאה החדשה הינה מרפאה רב מקצועית, שתעניק טיפול מתקדם לתופעת השמנת היתר והשלכותיה

'כללית' מחוז מרכז גאה לבשר על פתיחת מרפאה רב מקצועית חדשה לטיפול מתקדם בהשמנת יתר והסיבוכים הנלווים.

השמנת היתר נחשבת למגפה של המאה ה- 21 ונמצאת במגמת עליה מתמדת בעשורים האחרונים, גם בישראל וגם בעולם כולו. השמנת היתר מעלה את הסיכון להתפתחות תחלואה נרחבת הקשורה לכל מערכות הגוף כגון מחלות לב, סוכרת, דום נשימה בשינה, כבד שומני, יתר לחץ דם, בעיות אורטופדיות ועוד. טיפול במחלת ההשמנה יכול לשפר את איכות החיים ולמנוע תחלואה כרונית.

במרפאה ישנו צוות רב מקצועי בעל ניסיון רב בטיפול במחלת ההשמנה הכולל: רופאה פנימאית, רופאה אנדוקרינולוגית, רופא יועץ בריאטרי, דיאטניות קליניות, אחות ועובדת סוציאלית. המרפאה מיועדת למטופלי המחוז מעל גיל 18 אשר ביקרו כבר אצל דיאטנית בחצי השנה האחרונה עם BMI 35 ומעלה

או BMI 30 ומעלה שמלווה בקריטריונים נוספים הקשורים לסיבוכי השמנה.

לקביעת תור יש להצטייד בהפניה מרופא משפחה.

מרפאת ההשמנה מוקמת במרפאת אשדוד סיטי ברחוב צה"ל 1 אשדוד ומשרתת את כל האזור.

פטריסיה צימרמן מנהלת מחוז מרכז בכללית, "בעיית ההשמנה היא בעיה קשה הפוגעת בתפקוד ובאיכות החיים בכל הגילאים. כארגון הבריאות המוביל בישראל, המשימה שלנו היא לשמור על בריאות ואיכות חיי המטופלים שלנו והקמתה של המרפאה הייעודית לטיפול בהשמנת יתר היא צעד נוסף וחשוב שיסייע לנו בכך".

ד"ר מאיה רוזן הרופאה המחוזית, "המרפאה הרב מקצועית מאפשרת מתן טיפול הוליסטי במגוון רחב של תחומים הנוגעים להשמנת היתר. ישנה שחיבות רבה למתן טיפול מוקדם על מנת למנוע סיבוכים והופעתן של מחלות נילוות"

ענבל כץ- פרידלנדר הדיאטנית המחוזית מוסיפה כי, " מרפאה רב מקצועית לטיפול בהשמנת יתר המותאמת לדרגת החומרה, מחלות הרקע והצרכים האישיים של כל מטופל היא רפואה מתקדמת ומותאמת אישית במיטבה שתעזור במניעת תחלואה או שיפור תחלואה קיימת למען בריאות ואיכות החיים של מטופלינו".

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות