ניוזים חמיםמקומיבת ים

״עצמאות, אבל אחרת״: אירועי עצמאות 76 בבת-ים

בערב יום שני, 13.5, עם סיומו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה תציין מדינת ישראל את יום עצמאותה ה-76

השנה, בשל המצב הקיים הוחלט כי העיר תקיים את אירועי עצמאות בסימן: עצמאות ביחד בבת-ים ובהצדעה לכוחות הביטחון, מספר האמנים יצומצם מעט כדי להתאים את החגיגות לתקופה הרגישה הזו, ויינתן דגש על פעילויות לילדים. עיריית בת-ים מעדכנת כי לא יתקיימו השנה מופעי זיקוקים בעיר. בנוסף, יתקיים כמדי שנה אירוע ייחודי לבעלי צרכים מיוחדים.

״מתוך כבוד למשפחות השכולות, לחטופים ולחטופות, ובהצדעה ללוחמים וללוחמות שלנו שעדיין נמצאים בשטח ומגנים עלינו בגופם״ כתב ראש העיר צביקה ברוט, ״אירועי יום העצמאות בבת-ים יתקיימו השנה בעצימות נמוכה. נחגוג, אבל טיפה אחרת״.

המוקד המרכזי יתקיים באמפי פיס ובו יופיעו אמנים ולהקות הייצוג העירוניות. להלן הליינאפ הרשמי:

 

20:00- פתיחת במה עם מופעי להקות הייצוג

20:55- מופע רחפנים

21:00 – אושר כהן

21:45- מופעי להקות הייצוג

22:25-  מופע רחפנים

22:30 -שלישיית "מה קשור"

בנוסף, תוקם במת ילדים בטיילת ברח' יוספטל פינת בן-גוריון, בה תתקיים מופע של כוכבת הילדים "מיכל הקטנה" בשעה 21:15. הבמה תחל מהשעה 20:00 עם מופעי להקות הייצוג ומופע לילדים "סוזי והיללי" בשעה 20:30.

גם ברובעים יציינו עצמאות:

ברמת הנשיא- גינת הלנה ראפ, רחוב אנה פרנק 23 , יתקיים הפנינג משפחות  לצד פעילויות לכל המשפחה, דוכני משחק והפעלות, דמויות, להטוטנים, סדנאות תיפוף וקרקס ועוד.

בתחכמוני, רחוב הרצל 58, יתקיים אירוע לציבור הדתי בשיתוף המועצה הדתית, גרעין גדי וגד לעזרה, ובו יהיו מגוון רב של פעילויות: חדר בריחה מיוחדת- טיסה בשמי הארץ, מתנפחים לילדים, שעשועון גלגל המזל ארץ ישראלי, עמדות משחקים אלקטרוניים והפתעות נוספות.

בחניון חוף הסלע הדרומי (מול בן גוריון 67) בטיילת תתקיים הרקדת ריקודי עם, בין השעות 20:00-00:00.

ביום העצמאות, 14.5 יוקם שידור מצעד אגן הים התיכון בכאן גימל מטיילת בת-ים. האולפן השקוף של כאן גימל יגיע למתחם נורדאו החל מהשעה 10:00.

ביום העצמאות, 14.5, יתקיים כמדי שנה אירוע ייחודי למשפחות ילדים עם צרכים מיוחדים ברח' גנרל קניג 10, בשעות 10:00-17:00.

באירוע יופיע בן זיני שיארח את רון טרויאן. עוד ייהנו המשפחות מקיר צביעה ענק, משחקים מתנפחים, דוכני יצירה, איפור, צמות ומתחם מנגלים מגודר ושמור.

–           הכניסה לאירוע זה ברישום מראש בלבד וחל איסור מוחלט על הכנסת אלכוהול ובעלי חיים.

לפרטים נוספים: לחצו כאן

גבריאל בהרילה
שי הנסב
שי פרנקו
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות