ניוזים חמיםחדשות

שוהה בלתי חוקי נתפס לאחר שגנב בר"ג, לאור יום, אופנוע בתמורה ל-1000 שקלים כדי להעביר אותו לשטחים

שוהה בלתי חוקי גנב רכב מרחוב קריניצי ברמת גן לאור יום תמורת 1,000 שקל. שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק עצרו את החשוד- שוהה בלתי חוקי; בתום החקירה הוגש נגדו כתב אישום

 

במשטרת ישראאל התקבל דיווח מאיתורן בתאריך 30/4/24 בשעה 06:40 בבוקר על גניבת רכב מרחוב קריניצי ברמת גן.

שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו במהירות למקום והחלו בסריקות שבמסגרתן איתרו את הרכב החשוד, כאשר הוא בנסיעה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק.

השוטרים חתרו למגע וביצעו מחסומים שבמהלכם שוטרי יחידת האופנועים איתרו את הרכב המדובר בנסיעה. השוטרים עצרו מיד את החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 23, תושב שטחים.

החשוד הובא לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק. על פי החקירה, החשוד נכנס מהשטחים ב -04:00 לפנות בוקר, כאשר הסיעו אותו לכתובת, תוך כוונה להעביר את הרכב לשטחים תמורת 1,000 שקל, וכל זאת כשהוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות