ניוזים חמיםבריאות

טקס מרגש נערך בקריית מד"א ברמלה

15 ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים לזכר נופלי מגן דוד אדום במלחמת חרבות ברזל נחנכו במעמד המשפחות השכולות

ברחבת קריית מגן דוד אדום ברמלה התקיים טקס מרגש לחנוכת 15 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ חדשים, שנתרמו למד"א, לזכרם של נופלי מגן דוד אדום במלחמת "חרבות ברזל" שנרצחו בעת שהיו במשימת הצלת חיים במד"א או שנפלו בקרבות על הגנת המדינה.

בטקס שהנחתה הדוגמנית, השחקנית ומנחת הטלוויזיה, חובשת מתנדבת מד"א מירי בוהדנה, נכחו בני המשפחות השכולות, מנכ"ל מד"א אלי בין, חברי אגודת ידידי מד"א בישראל, בכירי מד"א, עובדים ומתנדבים. במהלך הטקס הוקדשו ניידות הטיפול הנמרץ והאמבולנסים לזכר הנופלים. ההקדשות על ניידות הטיפול הנמרץ והאמבולנסים נחשפו אחת אחרי השנייה, והלוט מעל כיתוב ההנצחה הוסר על ידי המשפחה והחברים של הנרצחים, כשהם מנציחים את זיכרון היקרים להם.

15 האמבולנסים וניידות הטיפול הנמרץ לזכרם של הנופלים יוצבו כבר בימים הקרובים בתחנות מד"א בהן התנדבו הנופלים ובאמצעותם ימשיכו צוותי מגן דוד אדום להציל חיים.

נציג המשפחות השכולות אסף שמן, אביו של סמ"ר איתמר שמן ז"ל, מתנדב מגן דוד אדום ופראמדיק צבאי שנפל בקרב בדרום רצועת עזה, נאם בטקס המרגש: "אני מניח שהסיבה שכולנו כאן היא שילדינו וקרובינו בחרו לקחת אחריות, התנדבו לבצע שירות משמעותי עבור העם והמדינה ובחרו במשימה שתכליתה להציל חיים. אני מאמין שהעם שלנו הוא פלא, מה שמצמיח ומאפשר את הפלא הזה זו החברה האזרחית, שתורמי, עובדי ומתנדבי מד"א הם כמובן חלק בלתי נפרד ממנה, לצד אחריות ציבורית ומוסר ציבורי גבוה של אזרחים שמוכנים לפעול ולקחת אחריות למען העם. אני מבקש להודות לתורמים היקרים שבחרו להישאר בעילום שם, ולבצע את נתינתם בסתר שהינה הנתינה הנעלה ביותר על פי הרמב"ם, ואני חושב שבכלל".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנחנו נלחמים כדי להגן על הערכים והקיום של מדינת ישראל, תחושת האובדן מתעצמת כששומעים את סיפורם האישי של הנופלים והנופלות, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו והכאב שלכם הוא קשה מנשוא. כולם חונכו מתוך תחושת שליחות עמוקה והגנה על חייו של האחר, האמבולנסים שנתרמו היום על ידי תורמים נדיבים מאוד שביקשו להישאר בעילום שם לזכרם של הנופלים שכולם עסקו בהצלת חיים, יגדילו את צי האמבולנסים של מגן דוד אדום ויסייעו לנו להיערך לכל תרחיש שעלול לבוא. גם לאחר מותם, מורשת הצלת החיים שלהם תמשיך, בשם כל האנשים שחייהם ניצלו או ינצלו בזכות האמבולנסים האלה – אני אומר תודה".

מדא
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות