ניוזים חמיםיהוד

משרד הפנים קבע: יהוד-מונוסון ממשיכה לזכות בציון 100 במדד השיפור ברישוי עסקים

זו השנה השנייה ברציפות בה משרד הפנים מעניק ליהוד-מונסון ציון 100 מושלם במדד השיפור ברישוי עסקים. המשמעות: יעילות הליכי רישוי וכן גידול בשיעור עסקים עם רישיון עסק כחוק

מנועי הצמיחה של כל רשות מקומית הם בעיקר בשגשוג העסקים וצמיחתם ברשות – כשמעבר להכנסה גבוהה מארנונה מעסקים, מדובר על שירות לתושבים שיכולים למצוא חנויות ועסקים בסביבת מגוריהם, מבלי שיצטרכו לנדוד אל מחוץ לישוב.
מזה השנה השנייה ברציפות, יהוד-מונסון זוכה לציון מצוין ממשרד הפנים בכל הנוגע לעידוד עסקים ופתיחתם בישוב. עיריית יהוד-מונוסון שומרת על הציון שקיבלה במדד השיפור הרישוי עסקים וזוכה לציון 100 מושלם במדד של משרד הפנים. בין המדדים שנבחנו: ביקורות רישוי עסקים, יעילות הליכי רישוי וכן גידול בשיעור עסקים עם רישיון עסק כחוק.
בתאריך 24.4.23 התכנסה ועדת התמיכות של משרד הפנים הכוללת את ראש אגף בכיר רישוי עסקים, סגן חשבת משרד הפנים, מנהל אגף בכיר תקציבים במשרד הפנים, ובחנה את העמידה של הרשות ביעדים שנקבעו בנוהל.
קביעת ציון הרשות על עמידה במדדי מענקי התמרוץ עבור שנת 2022:
בסוף שנת 2022 אגף בכיר רישוי עסקים אסף את נתוני רישוי עסקים מכלל הרשויות המקומיות, באמצעות דיווח רישוי עסקים שנתי של הרשויות במערכת הדיווחים של משרד הפנים. עבור כל רשות מקומית חושב ציון עמידה במדדים, באמצעות השוואת נתוני 2022 לנתוני 2021.
הציון שכאמור יהוד-מונסון קיבלה לשנת 2022 על שיפור במדדי מענקי תמרוץ הינו 100% – שמירה על הציון של שנת 2021 שעמד על 100%.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות