ניוזים חמיםחדשות

ישראל זינגר הודיע: "לא אתמודד בבחירות הקרובות בר"ג". לאן מסתמן שיעברו התומכים בזינגר?

הקרב על ראשות העיר רמת גן הופכת לקרב ראש בראש בין ליעד אילני לכרמל שאמה הכהן, לאחר הודעתו של ישראל זינגר שהוא לא ירוץ בבחירות הקרובות. אז לאן יעברו אלפי תומכיו של זינגר?

הקרב לראשות העיר רמת גן הולך ומתבהר יותר כקרב ראש בראש בין ראש העיר המכהן, כרמל שאמה הכהן ליו"ר האופוזיציה, ליעד אילני – בעיקר לאחר ההכרזה בסוף השבוע של ישראל זינגר – ראש העיר לשעבר, שאין בכוונתו להתמודד כלל בבחירות שיערכו בסוף אוקטובר 2023.
במשך חודשים ישראל זינגר התחבט והתלבט אם לרוץ לראשות העיר, זאת לאחר שבארבע השנים האחרונות תושבים רבים פונים ומבקשים שירוץ שוב – לאחר שבבחירות 2018 הפסיד לכרמל שאמה הכהן בסיבוב השני בלבד.
אלא שבסוף השבוע זינגר בחר להכריז בפוסט שפרסם על כך שהחליט סופית שלא להיות חלק ממערכת הבחירות ולא לרוץ לראשות העיר או למועצה: "יקיריי – תושבי רמת-גן, עובדי העירייה, תלמידיי, חבריי – יקיריי כולכם", כך כתב: "לאור אינספור בקשות חוזרות ונשנות שאתמודד לראשות העיר, אני מרגיש צורך לשתף אתכם ולומר את אשר על ליבי. לאחר שירות ממושך לטובת הציבור – 18 שנים כמנהל בליך, 10 שנים כיו"ר האופוזיציה במועצת העיר ו-5 שנים כראש העיר, ולאחר התלבטות עם עצמי ועם משפחתי, החלטתי בלב כבד, אך שלם:
לא אתמודד לראשות העיר. אני גאה בכך שהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה קבעה שבתקופתי הצלחנו להוביל את רמת גן למקום הראשון באיכות החיים מתוך הערים הגדולות בישראל.
"לצערי, היה מי שניסה לתפור לי תיק, ניסיון זדוני שהסתיים כמובן בלא כלום, אך הטיל צל כבד על 4 מתוך 5 שנות כהונתי, וגרם לי ולמשפחתי עוגמת נפש וכאב לב בל יתוארו – אחרת הייתי ממשיך לשרת אתכם כראש העיר גם היום.
רמתגנים יקרים, אתם תמשיכו להיות חלק בלתי נפרד ממני, מחיי ומהתנהלותי – ודאגתי לעירנו לא תיפסק לעולם. אני מודה מעומק ליבי לכל אחת ואחד מכם על התמיכה לאורך כל הדרך – ואזכור היטב את התמיכה של כל אחת ואחד מכם. בימים אלה אני מבלה זמן איכות עם משפחתי, ועוסק במרץ רב בפעילות התנדבותית בעמותות לקידום החינוך ובעמותות לשיפור חייהם של אלו שהגורל לא האיר להם פנים. אני מאמין כי במוקדם או במאוחר, באמצעות הידע והניסיון הרב שצברתי, אמצא את הדרך לחזור ולסייע ביצירת עתיד טוב יותר לעיר ולתושביה".
השאלה עכשיו היא לאן ילכו כל התומכים בזינגר שמוערכים בכמה אלפים בעלי זכות בחירה ברמת גן. כל ההערכות מצביעות על כך שרוב תומכיו של זינגר יעברו לתמוך בליעד אילני, לאחר שזינגר התבטא במהלך כל זמן כהונתו של כרמל שאמה, נגד שאמה ויצא נגד שיטות הניהול הכושלות שלו לטעמו ולדבריו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות