ניוזים חמיםחדשות

תושב חולון נעצר הלילה בחשד לאיומים על חייה של הדס קליין, בציוץ בטוויטר: "נצוד אותה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה"

ציוץ אחד בטוויטר עלה ביוקר הלילה לתושב חולון שאיים על חייה של הדס קליין ומשפחתה. קליין, עדה מרכזית בתביעה נגד נתניהו נתונה כבר תקופה לאיומים שונים

תושב חולון צייץ בטוויטר איומים נגד הדס קליין, עדת התביעה במשפט נתניהו ומי שהייתה יד ימינו של המליארדר ארנון מילצ'ן. הציוץ הזה הביא לכך ששוטרי יחידת 105 בלהב 433 עצרו אותו הלילה בחשד להטרדת עדת התביעה, ובחשד להסתה לאלימות נגד אחרים.
בציוץ שפרסם החשוד נגד קליין, הוא כתב: "בעזרת השם היא לא תזכה לראות אור יום. גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים ראש ממשלה. זה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה הם לא יהיו חסינים. אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה ואותה קודם כל". בעקבות אותו ציוץ הגישה קליין תלונה במשטרה.
רק בנובמבר האחרון הוגשו כתבי אישום גד ארבעה בני אדם בגין הטרדת קליין ועד המדינה ניר חפץ. לפי האישומים, שלום אזרד, תושב ראש העין, פרסם ציוצים בטוויטר במהלך עדותה של קליין ואיים עליה: "יומך קרב סוכנת מרשעת של המשטרה. את גמורה". ואילו שמעון אטיאס, תושב כרמיאל, כתב בטוויטר שהיא חולה כביכול במחלה סופנית, ושהוא מייחל למותה.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות