ניוזים חמיםספורט

רעידת אדמה בליגת העל בכדורסל נשים

אליסה בארון, שחקנית נבחרת ישראל ואלופת ישראל בשנתיים האחרונות, חתמה בהפועל לב ירושלים, העולה החדשה לליגת העל

הפועל לב ירושלים, הודיעה על החתמה שניה בליגת העל – אליסה בארון, השחקנית הישראלית המובילה בליגת העל. אליסה בארון בת ה30, הובילה בעונת 21/22 את אליצור רמלה לאליפות המדינה ונבחרה לשחקנית המצטיינת של סדרת הגמר, הצטרפה לסגל נבחרת ישראל בעונה האחרונה והפכה לשחקנית המובילה בסגל. בימים אלה משחקת אליסה עם נבחרת ישראל 3×3 במטרה להעפיל למשחקים האולימפיים.

החתמה של שחקנית בסדר גודל כמו אליסה בארון בהפועל לב ירושלים בהחלט מבהיר כי פני הפועל לב ירושלים העונה הזו להגיע להישגים בליגת העל.
זו ההחתמה השניה של הפועל לב ירושלים לאחר שרק אתמול חתמה בקבוצה שיר תירוש, בת ה24, ה – MVP, שחקנית העונה ודאבלסטית הליגה הלאומית בשלושת השנים האחרונות.
נטע אבוגוב יו"ר קבוצת הפועל לב ירושלים אמרה " אני שמחה וגאה על הצטרפותה של אליסה בארון לשורות המועדון. אין לי ספק ששחקנית מובילה ומנוסה כמו אליסה לא רק תוביל את ירושלים להישגים, אלא גם תהווה דוגמא לשחקניות הצעירות שלנו. בשביל הפועל לב ירושלים ההעפלה לליגת העל היא לגמרי רק תחילת הדרך".
אליסה בארון מסרה: " אני מאוד מתרגשת להצטרף להפועל לב ירושלים בעונה הקרובה. מה שנבנה במועדון עד כה פשוט מדהים ואני מצפה בהתרגשות לקחת חלק. מוכנה להשיג דברים גדולים על המגרש ומחוצה לו".
הפועל לב ירושלים הינו מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים, והוא גם המועדון היחידי בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת על, מחלקה צעירה והישגית בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל נערות שפועל בחוות הנוער הציוני בירושלים.
המועדון קם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדלי דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים – להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו.

קרדיט צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות