ניוזים חמיםבריאות

רמת גנים, תתחדשו: כללית חנכה את מרפאת הגפן ברחוב ז'בוטינסקי

המרפאה, בגודל של מעל 800 מ"ר, תעניק שירות למטופלות ומטופלי כללית משכונות הגפן, החרוזים, תל יהודה וצפון העיר, בתחומים כמו רפואת משפחה וילדים, רפואת נשים, רפואה יועצת, עבודה סוציאלית, שירותי דיאטה ועוד. מנהלת מינהלת דן, ד"ר לימור דרורי הרישנו: "המרפאה תוביל רפואה איכותית ויוזמת ותיצור חווית מטופל מצוינת מותאמת וחדשנית"

בשעה טובה ומוצלחת, נפתחה הבוקר (1.3) מרפאת הגפן של כללית ברחוב ז'בוטינסקי 105 ברמת גן. המרפאה, המתפרסת על שטח של מעל 800 מ"ר, תעניק שירות במגוון רחב של מקצועות רפואה לתושבי שכונות הגפן, החרוזים, תל יהודה ואזור צפון העיר רמת גן, המטופלים בשירותי בריאות כללית.

בין המקצועות שבהם יינתן שירות במקום: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים וכן רפואה יועצת בתחומי אף אוזן גרון, עור, אורתופדיה, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה רפואית, שירותי דיאטה ועוד, כאשר בהמשך ייפתחו שירותי רפואת עיניים, נוירוכירורגיה ותחומים נוספים.

דגש מיוחד יושם על רפואה מרחוק באמצעות תורי וידאו וטלפון, עידוד שימוש באפליקציית כללית ועוד, מתוך מטרה לאפשר נגישות מרבית לשירותי המרפאה לרווחת ציבור המטופלים.

מרפאת גפן ר"ג של הכללית. צילומים: דוברות מחוז דן-פ"ת, כללית

 רפואה מותאמת לקהילת הלהט"ב

תחום ייחודי שבו תעניק המרפאה החדשה שירות רפואי הוא רפואה המותאמת לקהילה הלהט"ב, שרבים מבנותיה ובניה מתגוררים בקרבת מקום. כלל הצוות במרפאה החדשה עבר הכשרה במסגרתה ניתנו כלים למתן מענה מותאם לצרכי הקהילה הגאה. בהמשך צפויות להתקיים סדנאות קידום בריאות ייעודיות לבנות ובני הקהילה.

בימים האחרונים התקיימו עבודות קדחתניות על מנת להכשיר את מבנה המרפאה לקראת השקתה הרשמית, והבוקר כבר התחילו להגיע למקום מטופלים ראשונים, כמו גם שכנות ושכנים נרגשים שהיו מסוקרנים לראות את המרפאה מבפנים – לאחר חודשים רבים של עבודות בבניין.

עם פתיחתה הרשמית של מרפאת הגפן הוחלף השילוט העוטף את המבנה, וכעת העוברים ושבים ברחוב ז'בוטינסקי יכולים לראות את הכיתוב עליו רשום: "פתחנו – מרפאת העתיד של כללית".

מרפאת גפן ר"ג של הכללית. צילומים: דוברות מחוז דן-פ"ת, כללית

בואו להכיר את הצוות המוביל

את המרפאה תנהל ד"ר דניאל הררי, שתשמש גם כרופאת משפחה. ד"ר מאיה דותן, מומחית ברפואה פנימית, תשמש כרופאת משפחה נוספת וד"ר מיכל צמח, מומחית ברפואת ילדים, תקבל את ילדי האזור ובהמשך תצטרף אליה רופאת ילדים נוספת. ד"ר ולאד אוביידוב, מומחה לרפואת עור, ינהל את מתחם הרפואה היועצת במרפאה.

מנהלת הסיעוד של המרפאה היא ציפורה וילנסקי, שלה ניסיון רב בעבודה כאחות במרפאת בני ברק אזורית של כללית, והמנהלת האדמיניסטרטיבית היא עינת יצחקי, שמגיעה מרקע של עבודה מרובת שנים הן בקהילה והן בבית חולים מאיר מקבוצת כללית.

מנהלת מינהלת דן של כללית, ד"ר לימור דרורי הרישנו, ליוותה בהתרגשות את צוות המרפאה ביום הפתיחה, ביחד עם מנהלת הסיעוד של המינהלת, יאנה מוליאר.

"אני שמחה לחנוך הבוקר מרפאה יפהפייה ומושקעת עם אנשי הצוות הטובים ביותר בתחומם, מרפאה אשר תעניק שירות במנעד רחב של מקצועות בריאות", אומרת ד"ר דרורי, "המרפאה תוביל רפואה איכותית ויוזמת ותיצור חווית מטופל מצוינת מותאמת וחדשנית".

תמונה ראשית:

שורה עליונה: מימין לשמאל: לאה גונן מההנהלה האדמיניסטרטיבית של המינהלת; מנהלת מינהלת דן, ד"ר לימור דרורי הרישנו; ד"ר מאיה דותן; מנהלת המרפאה ד"ר דניאל הררי; המנהלת האדמיניסטרטיבית עינת יצחקי; המזכירה הרפואית פנטה סמיה; מנהלת הסיעוד ציפורה וילנסקי.

שורה שנייה: האח יבגני בניאס; האחות יהודית איזקסון-צ'פקמה ומנהלת הסיעוד של המינהלת יאנה מוליאר

צילומים: דוברות מחוז דן-פ"ת, כללית

להצטרפות למרפאה החדשה וקבלת פרטים נוספים הקליקו כאן >

מרפאת גפן ר"ג של הכללית. צילומים: דוברות מחוז דן-פ"ת, כללית
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות