ניוזים חמיםחדשות

לבנת נזרי, שהגישה לאחרונה תביעת ענק נגד ראש עיריית ר"ג על "התעללות והתעמרות", שוברת שתיקה: "החלטתי לא לשתוק. גאה שמעולם לא איבדתי את דרכי"

אחרי שהגישה תביעת ענק נגד כרמל שאמה הכהן, לבנת נזרי, מי שהייתה יד ימינו של ראש עיריית ר"ג, שוברת שתיקה: "צעדתי במדבר בארץ לא זרועה שנים רבות ובתקופות לא פשוטות. נעמדתי בחזית כל פעם שנדרשתי במסירות ובמקצועיות. ויתרתי על חיים אישיים"

לבנת נזרי, מי שהייתה יד ימינו של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, במשך שנים והגישה נגדו תביעת ענק לפני 3 שבועות בגין: "התעללות נפשית, התעמרות" ועוד, מגיבה לראשונה להחלטתה לתבוע את האיש שלדבריה הקריבה גם את חייה האישיים למען קידומו.

בפוסט רגשני שהיא מפרסמת לפני זמן קצר, כך היא כותבת: "'כִּי אִם הַחֲרֵשׁ תַּחֲרִישִׁי בָּעֵת הַזֹּאת ..וּמִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעַתְּ לַמַּלְכוּת' כמה מילים מהלב.

היום ז' באדר יום פטירתה של אסתר המלכה. שבחרה לא לשתוק וגם אני החלטתי לפתוח צוהר זעיר וזאת רק משום שהנושאים תפסו פומביות מסוימת בגלל זהות האנשים.

ההליך הוא משפטי גרידא ושכזה הוא חשוף לעיני כל בנט המשפט ומשם בחרו לצטט ולכתוב. אני לא יזמתי ולא הרחבתי – כאשר מדובר בהליך משפטי המקום הוא בבית דין.

הייסורים הנפשיים, התסכולים, הלבטים הם מאחורה, אני מסתכלת קדימה. בראש מורם ורוח איתנה. גאה שמעולם לא איבדתי את דרכי ועמדתי איתנה מול רוחות סוערים והכפשות.

”טוֹב שֵׁם, מִשֶּׁמֶן טוֹב"‼️

זה החינוך שקיבלתי בבית הורי. זה החינוך שאני מחנכת כל יום מחדש קודם כל את עצמי בעולם המורכב הזה ואח"כ את ביתי.

צעדתי במדבר בארץ לא זרועה שנים רבות ובתקופות לא פשוטות. נעמדתי בחזית כל פעם שנדרשתי במסירות ובמקצועיות. ויתרתי על חיים אישיים ולא אכנס לדוגמאות הרבות כי המהות חשובה ולא רעשי הרקע.

במשך תקופה ארוכה ניסתי את כל הדרכים שיש לתקן את העוולות כלפי מבפנים (באימילים, וואטפים, בשיחות ועוד)
רק אחרי אינספור ניסיונות פניתי להכרעה משפטית.

באחת מהפניות הרבות שלי לארגון רשמתי:

"..המעשה שנעשה גרר מחיר נפשי רב, הורי את החסכנות שלהם השקיעו לא בטיולים בחו"ל או בנדל"ן אלא רק בחינוך. ולכן שלחו אותי ללמוד מחוץ למעלות תמורת כספים רבים. הם לא דמיינו שלאחר שנים יפגעו להם "בקודש הקודשים" במעשה ליצנות בו פולשים ומסיגים גבול לבית של אדם עימו אני בקשר ומצלמים את ביתו הפרט באחד הלילות כשבכיתי באמצע הלילה ביתי ניגשה אלי ואמרה אמא אסור לך לבכות ולהצטער על טעויות של אחרים.."

נזרי ממשיכה וכותבת: "נאמנות, מקצועיות תמיד היו ויהיו נר לרגלי ועל כך יעידו השנים הרבות וההישגים הרבים. כשיש עוולה מנסים בכל הכוח לשנות מפנים, לדבר גם לשכל וגם ללב. ורק לאחר שמנסים את כל האפשרויות פונים למערכת המשפטית.

אני לא אגרר לשום הכפשה נמוכות ולשום ריכולים או דיבורים. אומנת המילה היא חשובה אך ריקה מתוכן שאין בה מעשים.

לפני הכל ובמסלול החיים שלי ושל כל אדם מה שיקבע זה רק המעשים ואמשיך לקנות את עולמי במעשים בזיעה רבה ובאמונה גדולה".

כזכור נזרי הגישה תביעה בסך 750 אלף שקל נגד שאמה הכהן ועיריית רמת גן ושטחה בה מסכת מטלטלת של התעמרויות, התעללויות ושיימינג שעברה מידיו של ראש העיר עצמו, לטענתה ובכירים בעירייה מטעמו, כך היא טוענת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות