ניוזים חמיםבריאות

״דיגיטל באפס מאמץ״: כללית מחוז מרכז קיימה הרצאה בנושא הדיגיטל לאזרחים הותיקים ביבנה

מורן אמסילי, מנהלת אדמיניסטרטיבית מרפאת כללית גן יבנה המגינים: "״ההיענות מעידה באופן מוחלט על צורך ורצון המטופלים לקבלת שירותים רפואיים מותאמים. נתנו להם כלים ליישום מיידי ועצמי ללא תחושת תלות בבני משפחתם באמצעות טיפים בנושאים רבים"

כללית מחוז מרכז קיימה הרצאת ״דיגיטל באפס מאמץ״ במסגרת חודש האזרחים הותיקים ביבנה בשיתוף עיריית יבנה
למעלה מ 60 משתתפים הגיעו להרצאה שעסקה בדיגיטל ושימושים באון ליין במתנס מועדון מרגלית, וניתנה על ידי מורן אמסילי, מנהלת אדמיניסטרטיבית מרפאת כללית גן יבנה המגינים ״ההיענות מעידה באופן מוחלט על צורך ורצון המטופלים לקבלת שירותים רפואיים מותאמים. נתנו להם כלים ליישום מיידי ועצמי ללא תחושת תלות בבני משפחתם באמצעות טיפים בנושא זימון מרשמים, גישה לתיק הרפואי הכולל סיכומים ומסמכים רפואיים, תוצאות מעבדה והדמיות, הזמנת תרופות הביתה באמצעות שירות בית מרקחת אונליין של כללית המציעה שירות זה ללא עלות לגילי 75 ומעלה, שימוש במערכת ivr לזימון תורים או חידוש מרשמים 24/7 ועוד.״
המשתתפים ניגשו בסיום ההרצאה להודות למרצה על הרצאה שימושית ויעילה ואמרו שללא ספק חסכה להם הרבה זמן לאחר שקיבלו את ההדרכה והם מרגישים שהפכו לעצמאיים יותר, חלקם אף ניגשו לקבלת הדרכה פרטנית נוספת.
ריקי גרשי, רכזת אירועים לאזרח הוותיק בעיריית יבנה ״האזרחים הוותיקים לקחו עימם צידה לדרך ולמדו איך להשתמש באפליקציה בדרך קלה ופשוטה באמצעות מורן שהיתה עניינית, נעימה וסבלנית. המשתתפים שיתפו פעולה והביעו רצון להרצאות נוספות בנושא הדיגיטל״.

צילום: דוברות כללית
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות