ניוזים חמיםבריאות

הכינו ילדיכם לבית הספר

הקפדה על שתייה מרובה, שעות שינה נכונות, תיקי גב בטיחותיים, בדיקות עיניים – ועוד. צפו בד"ר בלה גוסטוס, מומחית לרפואת ילדים במרפאת נווה יהושע של כללית ברמת גן, בסרטון מיוחד עם המלצות רפואיות חשובות לקראת החזרה לספסל הלימודים

ה-1 בספטמבר בפתח ולהורים רבים יש שאלות כיצד להכין את ילדיהם מבחינה מיטבית ובריאה לשנה החדשה. בדיוק לשם כך פנינו לד"ר בלה גוסטוס, מומחית לרפואת ילדים במרפאת נווה יהושע של כללית ברמת גן, ושאלנו מה היא הייתה ממליצה להורים הצעירים.

בסרטון המצורף תוכלו לצפות בהמלצותיה של ד"ר גוסטוס בנושאים כמו: התנהלות חכמה בימי הקיץ הרבים שעוד נותרו, תזונה נכונה במהלך יום הלימודים, תיקים מומלצים מבחינה אורתופדית, החשיבות בהקפדה על שעות שינה – ועוד.

ד"ר גוסטוס למדה רפואה באוניברסיטת תל אביב, התמחתה ברפואת ילדים באסף הרופא וכיום עובדת כרופאת ילדים במרפאת נווה יהושע של כללית בדרום רמת גן. בראיון עמה מפרטת ד"ר גוסטוס על החשיבות בהנגשת רפואת ילדים בקהילה לא רק בעתות מחלה אלא גם כרפואה מונעת, שביכולתה לאתר בעיות פוטנציאליות מבעוד מועד ולמנוע אותן טרם היווצרותן.

<<צפו בראיון המלא עם ד"ר גוסטוס>>

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות