ניוזים חמיםבריאות

בא למרפאה מנהל חדש

ד"ר שמעון עברי, מומחה לרפואת משפחה בעל ותק של מעל 20 שנה, החל באחרונה לנהל את מרפאת הרצל א' של כללית ברמת גן. צפו בסרטון בו הוא מספר על ההחלטה לעבור מאזור הצפון למרכז הארץ ועל המפגש עם מטופלי המרפאה שאותה נבחר לנהל

מנהל חדש למרפאת הרצל א' של כללית ברמת גן. ד"ר שמעון עברי, מומחה לרפואת המשפחה שהתגורר עד לאחרונה בצפון הארץ, נכנס לאחרונה לתפקיד מנהל מרפאת המשפחה הגדולה השוכנת במרכז רמת גן.

ד"ר עברי הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון שבחיפה. את ההתמחות שלו ברפואת משפחה ביצע בבית חולים העמק מקבוצת כללית ובהמשך ביצע שורת תפקידים במרפאות עירוניות וקיבוציות במחוז צפון של כללית. בעשור האחרון ניהל את מרפאת שיכון ד' בטבריה.

לאחרונה החליט לעבור יחד עם משפחתו למרכז הארץ, לאחר שילדיו בגרו והחלו ללמוד באוניברסיטאות באזור המרכז. כעת הוא משתלב במרפאת הרצל הוותיקה של כללית ובפיו מחמאות לצוות שעובד תחתיו ולמטופלי המרפאה.

<<צפו בסרטון היכרות שערכנו עם ד"ר עברי>>

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות