ניוזים חמיםבריאות

מעניקים למטופלים שירות איכותי כחלופה מלאה לאשפוז במחלקה פנימית: צוות מחוז דן-פתח תקוה בכללית בערב חשיפה לשירות אשפוז בית

ד"ר רחל לבינסון, סגנית המנהל הרפואי המחוזי של מחוז דן-פ"ת, אשר הנחתה את האירוע: "יש לנו זכות שהשירות הזה יוצא לפועל בדור שלנו. כל מי שהשתמש פעם באשפוז בית, או זכה להפנות מטופל לשירות, יודע כמה שזה מוערך ומועיל מבחינה רפואית ועד כמה מדובר בחלופה מועדפת הן מבחינת החולים והן מבחינת הצוותים".

מחוז דן-פתח תקוה של שירותי בריאות כללית דואג לרווחת המבוטחים ומעניק שירות אשפוז בית במצבים של צורך באשפוז בבית החולים, בעקבות מחלה פנימית. אשפוז הבית נועד לספק תחליף מלא ואיכותי לאשפוז בבית החולים, כולל טיפול רפואי מלא באמצעות ביקורי בית יומיים של רופא/ה ואח/ות, המעניקים למטופלים שירות איכותי כחלופה מלאה לאשפוז במחלקה פנימית, וזמינים למטופל ובני משפחתו 24/7. השירות ניתן למבוטחי כללית במחוז דן-פ"ת על ידי צבר רפואה ללא עלות למטופל, ובהפניה של רופא המשפחה בקהילה

בערב חשיפה בהשתתפות צבר רפואה, חלוצת תחום אשפוז הבית בישראל, הוצגה המסגרת הטיפולית של אשפוז הבית כחלופה לאשפוז במחלקה פנימית בבית החולים, והוצגו היתרונות למטופל על פני טיפול בבית החולים: טיפול בסביבה הביתית והטבעית למטופל, הימנעות מזיהומים הנפוצים בבתי החולים וקבלת טיפול מותאם אישית לחולה.

ד"ר רחל לבינסון, סגנית המנהל הרפואי המחוזי של מחוז דן-פ"ת, אשר הנחתה את האירוע, ציינה: "יש לנו זכות שהשירות הזה יוצא לפועל בדור שלנו. כל מי שהשתמש פעם באשפוז בית, או זכה להפנות מטופל לשירות, יודע כמה שזה מוערך ומועיל מבחינה רפואית ועד כמה מדובר בחלופה מועדפת הן מבחינת החולים והן מבחינת הצוותים".

ד"ר רחל ליבנסון, סגנית המנהל הרפואי המחוזי מחוז דן פ"ת (קרדיט: דוברות כללית ירושלים)

ד"ר עדיה ניסנהולץ, הרופאה הגריאטרית המחוזית שגם הובילה את האירוע, הוסיפה: "ללא ספק, סביבת הבית היא בטוחה יותר עבור המטופלים הקשישים. בסקרי שביעות הרצון שאנו מקיימים אנחנו רואים שבהחלט זהו פתרון מועדף על המטופלים, המסייע בהפחתת עומסים מצוותי הקהילה וכמובן בתי החולים".

ד"ר עדיה ניסנהולץ, רופאה גריאטרית מחוזית. קרדיט: דוברות מחוז דן-פ"ת, כללית

ד"ר קרינה גליק, מומחית ברפואה פנימית ובטיפול נמרץ, ומנהלת מחלקת פנימית בבית בצבר רפואה, העניקה את ההרצאה המרכזית בכנס, שבה הציגה את ההיבטים הרפואיים והמקצועיים של שירות האשפוז האקוטי בבית, ציינה:  "חשוב לי להדגיש שהעבודה המשותפת של צבר רפואה יחד עם מחוז דן-פ"ת בכללית היא יוצאת דופן בכל מובן. החל מרופאי המשפחה שיודעים להפנות את המקרים המתאימים ולהמשיך הטיפול בשחרורם, וכלה בבתי החולים באזור שסומכים עלינו לטפל במסירות. משולש זה של בתי החולים, הקהילה וצבר רפואה הוא מה שמאפשר לנו את הזכות לטפל בחולים בבתיהם בצורה מיטבית".

דוקטור קרינה גליק - מנהלת פנימית בבית צבר רפואה (קרדיט צבר רפואה)

ד"ר איתמר עופר, נשיא ויו"ר צבר רפואה: "אני מודה לשותפים שלנו במחוז דן-פ"ת על ערב החשיפה שמסייע רבות להעלאת המודעות לאשפוז הבית בקרב הרופאים המטפלים בקהילה, ורואה בכך גם ערך חשוב למטופלי המחוז. העומסים במחלקות הפנימיות כבר מראים לנו שאשפוז הבית הוא דבר נדרש כדי להקל על המטופלים והמשפחות, וכן להקל על העומס המוטל על כתפי הצוותים המטפלים בקהילה ובבתי החולים".

ד"ר איתמר עופר נשיא ויור צבר רפואה. מייסד ויור משותף של הקהילה והכנס הבינלאומי לאשפוז בית (WHAHC) קרדיט: צבר רפואה.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות