ניוזים חמיםחדשות

נתפסה "על חם" חולייה של 4 גנבי רכבים, בזמן שניסו להעביר לשטחים 2 רכבים שגנבו מקרית אונו ות"א

המשטרה עצרה אמש על כביש 5, ארבעה חשודים, חוליית גנבי רכב, תושבי טול כרם ואום אל פאחם בחשד לגניבות 2 כלי רכב מאזור תל אביב וקרית אונו

המשטרה עצרה אמש על כביש 5, ארבעה חשודים, חוליית גנבי רכב, תושבי טול כרם ואום אל פאחם בחשד לגניבות 2 כלי רכב מאזור תל אביב וקרית אונו

שוטרי תחנת ראש העין ולוחמי מג"ב ערכו אמש פעילות מבצעית ממוקדת באזור כביש 5, למניעת פשיעת רכוש וגניבות רכב, במסגרתה עקבו השוטרים אחר חשוד, תושב אום אל פאחם כשהוא גונב רכב מקרית אונו וזאת על מנת לעצור את החשוד "בשעת מעשה".

כוח ייעודי נגד גניבות כלי רכב של שוטרים ממרחב שרון ולוחמי ומתנדבי מג"ב המתינו לחשוד על כביש 5 תוך שהוא יוצר עומס תנועה ואז עצר את החשוד כשהוא בתוך הרכב הגנוב.

מיד עם ביצוע המעצר, עצרו השוטרים חשוד נוסף, תושב טול כרם ששהה על פי הדיווח שהתקבל ברכב גנוב נוסף ועמד אף הוא בפקק התנועה סמוך למחסום בכביש 5.
בסריקות שביצעו השוטרים בסמוך לרכב הגנוב, עצרו השוטרים 2 תושבי טייבה לאחר שאותרו ברכב נוסף שסייע על פי החשד לחשוד (תושב טול כרם) לגנוב את הרכב.

השוטרים עצרו כאמור את כל 4 החשודים – תושבי אום אל פאחם, טול כרם וטייבה בגילאי 18-27 והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בראש העין.

בכוונת המשטרה להביאם לדיון בבית המשפט בפ"ת בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות