ניוזים חמיםחדשות

בת 13 מנס ציונה הותקפה מינית בביתה אמש ע"י פורץ תושב נתניה שפרץ לבית משפחתה

המשטרה עצרה הבוקר בתום חקירה מואצת ופעילות מבצעית סמויה, תושב נתניה בן 25, בחשד לביצוע עבירת מין אתמול בנערה בת 13 בנס ציונה, במהלך התפרצות לביתה

 

שוטרי תחנת רחובות פתחו אתמול בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח מהורי נערה בת 13 הגרים בנס ציונה, בדבר חשד שבתם הותקפה מינית בביתם, על ידי אלמוני שעל פי החשד פרץ למקום.

בתוך כך, חוקרי התחנה והזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה, לצד ליווי הנערה ברגישות המתבקשת אל המרכז הרפואי ותשאול בידי חוקר ילדים מטעם משרד הרווחה, במטרה לקדם את החקירה ולעצור את החשוד בהקדם למען שלום הציבור.

עם התפתחות החקירה ובהתאם לממצאים שהתקבלו מאמצעים טכנולגים שונים, הצליחו השוטרים לחשוף את זהות החשוד ובתום מעקב ותצפיות עצרו אותו הבוקר.

כאמור, בלשי תחנת רחובות עצרו את החשוד- תושב נתניה בן 25 ובהתאם לצורכי החקירה הובא היום בשעה 12:00 לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות